Τα 4 τελευταία χρόνια ο ΕΟΤ κατέβαλλε σημαντικές προσπάθειες για να διατηρηθεί ζωντανή η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας και να ανακάμψει ο ελληνικός τουρισμός, μετά από την εμπειρία, τους περιορισμούς και τους φόβους της πανδημίας.
Για το 2023, το μήνυμα που στέλνει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού στο εξωτερικό, με στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα την τρέχουσα τουριστική περίοδο, είναι ζωηρό και αναζωογονητικό, όπως και το σύντομο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας, που επιστρατεύει την πασίγνωστη και δημοφιλέστατη μουσική του Θεοδωράκη και του Ζορμπά, που τραβούσε τον “βιβλιοσκώληκα” Καζαντζάκη έξω από τις λέξεις του για να ρουφήξει τη ζωή.
H παρουσίαση της νέας διαφημιστικής εκστραστείας έλαβε χώρα σήμερα το πρωί στην αίθουσα συνεντεύξεων του ΕΟΤ, παρουσία του υπ. Τουρισμού Β. Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ Α. Γκερέκου, του γενικού γραμματέα ΕΟΤ Δ. Φραγκάκη και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού της χώρας στον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του απολογισμού του έργου του οργανισμού την περίοδο 2019-2023.
«Greece. A life-changing experience»
«Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους; Ο ΕΟΤ έχει όλες τις απαντήσεις. Οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση… Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Αυτές, όμως, οι “δυσκολίες” που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας είναι που κάνουν τις διακοπές εδώ μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής.»
Αυτή την πλευρά της Ελλάδας θέλησε να παρουσιάσει φέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, δείχνοντας στους ταξιδιώτες πως η χώρα μας μπορεί να προσφέρει, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της, εμπειρίες πέρα από τις κλασσικές. Όπως για παράδειγμα τη γεύση μιας κατακόκκινης ντομάτας πλυμένης στο θαλασσινό νερό, ενός μονοπατιού που βγάζει στην πιο όμορφη, κρυφή παραλία ή μιας βραδιάς σε ένα τρελό πανηγύρι κάποιου νησιού.
Εμπειρίες τόσο μοναδικές που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους. Η καμπάνια «Greece. A life-changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή μέσα επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.