Παρασκευή, 20 Δεκ, 2024
Εγκαίνια της έκθεσης «Η τέχνη της Αλήθειας, Καλοσύνης, Ανεκτικότητας» στην αίθουσα τέχνης The Blender, στη Γλυφάδα, στις 14 Νοεμβρίου 2024. (minghui.org)

Η διεθνής έκθεση «The Art of Zhen Shan Ren» αγγίζει τις καρδιές των Αθηναίων

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, τον Νοέμβριο, η διεθνής έκθεση ζωγραφικής «The Art of Zhen Shan Ren», μυώντας τους επισκέπτες στην ειρηνική πρακτική καλλιέργειας του Φάλουν Γκονγκ και καταδεικνύοντας το τεράστιο ψυχικό σθένος των ασκουμένων που διώκονται εδώ και πολλά χρόνια στην Κίνα.

Για μία εβδομάδα, 30 πίνακες της μεγάλης ομαδικής διεθνούς έκθεσης φιλοξενήθηκαν στην αίθουσα τέχνης The Blender στη Γλυφάδα, χώρο ιδανικό για την ανάδειξη των επτά θεματικών στις οποίες συνίσταται η έκθεση: άφιξη των θεών στη γη, χαρά της καλλιέργειας, σωτηρία, δίωξη εντός της Κίνας, ειρηνική αντίσταση, σημείο χωρίς επιστροφή, καρμική ανταπόδοση.

Η ημέρα των εγκαινίων πλαισιώθηκε από ρεσιτάλ άρπας και τσέλου, που συμπλήρωσαν την αρμονία των εικόνων με αυτήν της μουσικής, προσφέροντας στους παρόντες μια γεύση από τη βαθιά γαλήνη που είναι δυνατό να κατακτήσει κάποιος μέσω του διαλογισμού και της εσωτερικής καλλιέργειας.

Εγκαίνια της έκθεσης «Η τέχνη της Αλήθειας, Καλοσύνης, Ανεκτικότητας» στην αίθουσα τέχνης The Blender, στη Γλυφάδα, στις 14 Νοεμβρίου 2024. (minghui.org)

 

Ο τίτλος της έκθεσης, The Art of Zhen Shan Ren, αναφέρεται στις τρεις θεμελιώδεις αρχές του Φάλουν Γκονγκ (ή Φάλουν Ντάφα), οι οποίες είναι και οι θεμελιώδεις αρχές του σύμπαντος, σύμφωνα με την εν λόγω σχολή καλλιέργειας: Zhen σημαίνει Αλήθεια, Shan Καλοσύνη και Ren Ανεκτικότητα, στην κινεζική γλώσσα.

Πρόκειται για αρχές που διαπερνούν τη διδασκαλία της άσκησης. Όσοι επιλέγουν να καλλιεργηθούν σύμφωνα με αυτήν τη σχολή, εστιάζουν τις προσπάθειές τους στην εναρμόνιση της σκέψης και της συμπεριφοράς τους με αυτές, κάτι που σημαίνει συνεκδοχικά, σύμφωνα με τις διδασκαλίες της σχολής, εναρμόνιση με το σύμπαν. Οι καλλιτέχνες που δημιούργησαν τα έργα της έκθεσης είναι όλοι ασκούμενοι του Φάλουν Γκονγκ, οι οποίοι συμμετέχουν με την τέχνη τους στην προσπάθεια διάδοσης της αλήθειας σχετικά με τη δίωξη στην Κίνα.

Η αλήθεια και το υψηλό επίπεδο της δουλειάς τους προσήλκυσαν τον κόσμο της Γλυφάδας, που ανταποκρίθηκε με μεγάλη ευαισθησία στη σκληρότητα της πραγματικότητας που έβλεπε. Συγκίνηση, ανάταση, συμπόνια και ενδιαφέρον ήταν μερικά από τα συναισθήματα που γεννήθηκαν στους επισκέπτες της έκθεσης.

Η Φέυ (αριστερά), η Παναγιώτα (μέση) στην έκθεση «The Art of Zhen Shan Ren», στη Γλυφάδα. (minghui.org)

 

Η Φέυ, κάτοικος της περιοχής, η οποία επισκέφθηκε την έκθεση με δύο φίλες της, έγραψε στο βιβλίο επισκεπτών: «Καταπληκτική έκθεση. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές που βοηθούν στην αποκάλυψη του κακού και της ανομίας. Διαφορετικά, ο κόσμος δεν θα γνώριζε τι συμβαίνει στην Κίνα. Ελπίζω με όλη μου την καρδιά να αποδοθεί δικαιοσύνη».

Η φίλη της Παναγιώτα έγραψε: «Κάνετε μία μεγάλη προσπάθεια – ελπίζω ότι θα είναι επιτυχής και ότι οι άνθρωποι θα μπορούν να ασκούν ελεύθερα την πίστη τους χωρίς να διώκονται και να σκοτώνονται».

Η πιο σημαντική έκθεση

Η Ντίνα, η Νάταλι και ο Κωνσταντίνος, φοιτητές, είχαν συναντηθεί με ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ κατά τη διάρκεια μιας φιλανθρωπικής οργάνωση και ήρθαν στην έκθεση έπειτα από πρόσκληση των ασκουμένων. Συγκινήθηκαν βαθύτατα από τη θεματολογία των πινάκων και μίλησαν με τους ασκούμενους για πολλή ώρα.

Ο Κωνσταντίνος έγραψε: «Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εκθέσεις που έχω δει ποτέ. Όμορφο και ταυτόχρονα πολύ συγκινητικό. Το μοναδικό στο είδος του που άγγιξε την καρδιά μου τόσο πολύ!».

Η Παναγιώτα πρόσθεσε: «Μεγάλη έκθεση. Έμαθα πολλά νέα πράγματα για τον εαυτό μου και θέλω να μάθω ακόμα περισσότερα γι’ αυτό. Σας ευχαριστώ!”

Η Τζούλια φωτογραφίζεται μπροστά από τον πίνακα που τη συγκίνησε περισσότερο: Το ορφανό που φεύγει από τη φυλακή κρατώντας το κουτί με τις στάχτες των γονιών του. (minghui.org)

 

Η Τζούλια, γιατρός, ήρθε στην έκθεση με την κόρη της. Έγραψε στο βιβλίο επισκεπτών: «Η τέχνη λέει μια αλήθεια που μερικές φορές είναι τρομακτική και ανησυχητική. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό σε σχέση με αυτούς για τους οποίους έμαθα στην έκθεση. Η ελευθερία της σκέψης είναι το πολυτιμότερο αγαθό».

Η Αναστασία Νορόβα-Σίσκινα, καλλιτέχνις από την Ουκρανία, ομολόγησε ότι αγαπά τον ασιατικό πολιτισμό και ότι είναι λάτρης της παραδοσιακής κουλτούρας του τσαγιού. Η Αναστασία παρευρέθηκε αρχικά στα εγκαίνια της έκθεσης, αλλά επέστρεψε στην γκαλερί και τις δύο επόμενες ημέρες, ετοιμάζοντας τσάι για τους ασκούμενους και τους επισκέπτες της έκθεσης. 

Η Ουκρανή καλλιτέχνις Αναστασία Νορόβα-Σίσκινα (αριστερά) μαζί με τη διευθύντρια της γκαλερί Λεονί (δεξιά). (minghui.org)

 

Η Λεονί, διευθύντρια της Brender Gallery, απόλαυσε τη συνεργασία με τους ασκούμενους του Φάλουν Ντάφα, αλλά και ενδιαφέρθηκε για τις ασκήσεις του Φάλουν Γκονγκ και αποφάσισε να διαβάσει οπωσδήποτε τα βιβλία του Ντάφα.

Η Μάυσσα από την Ιορδανία μελέτησε τους πίνακες και διάβασε προσεκτικά την περιγραφή σε κάθε έναν από αυτούς. Όταν έφτασε στα έργα που απεικονίζουν τη δίωξη των ασκουμένων του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα, δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της. Είπε ότι της ήταν δύσκολο να το πιστέψει και ότι δεν μπορούσε να εκφράσει με λέξεις αυτό που ένιωθε.

Η Μάυσσα (δεύτερη από αριστερά) συγκινήθηκε βαθιά από τους πίνακες και τη σκληρότητα της δίωξης. (minghui.org)

 

Ο Πέτρος Τσετσενέκος έγραψε στο βιβλίο των επισκεπτών: «Μπαίνοντας στη γκαλερί, ένιωσα το τεράστιο βάθος και τη ζεστασιά της Τέχνης του Τζεν Σαν Ρεν. Αυτό δεν είναι απλώς ένα ταξίδι προς την αλήθεια και το έλεος, είναι μια έκκληση απευθείας στην καρδιά. Σας υποστηρίζω ολόψυχα. Ας είναι αυτή η γκαλερί η αρχή του μονοπατιού που θα φέρει αυτό το φως στον κόσμο μας».

Η Στέλλα Γκότση έγραψε: «Μεγάλη έκθεση! Αγγίζει την ψυχή! Αληθινοί σύγχρονοι ήρωες της πίστης. Κάθε μέρα κάνουν κατορθώματα σε όλα τα επίπεδα για τη νίκη του φωτός επί του σκότους».

Η Άννα Μαρία έγραψε: «Αυτή η έκθεση, που με άγγιξε μέχρι τον πυρήνα, με εξέπληξε και με ενόχλησε βαθιά που αυτό το καθεστώς [ΚΚΚ] διαπράττει ανοιχτά απάνθρωπη βία και παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα».

Η Ρένα Ντότσου έγραψε: «Ως καλλιτέχνιδα, μπορώ να πω ότι όλοι οι ζωγράφοι είναι υπέροχοι, μου άρεσαν πολύ όλα τα έργα. Όσον αφορά τη δίωξη, συμπάσχω ειλικρινά με τους καλλιτέχνες και ελπίζω ότι τα πράγματα θα αλλάξουν σύντομα».

Η Μαρία έγραψε: «Μια εξαιρετική έκθεση. Αγγίζει όλες τις πιο ευαίσθητες πλευρές της ανθρώπινης ψυχής, που δέχεται επίθεση σήμερα. Σας ζητώ να φέρετε την αλήθεια σε όλον τον κόσμο».

Καθώς η έκθεση τελείωνε, μια γυναίκα είπε σε έναν ασκούμενο ότι είχε δει μια παρέλαση ασκουμένων του Φάλουν Γκονγκ στην πλατεία Συντάγματος στις αρχές Οκτωβρίου και υπέγραψε μια αίτηση για να σταματήσει η εξαναγκαστική συλλογή οργάνων από ζωντανούς ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ. Μετά την επίσκεψη της στην έκθεση, συνέδεσε τα δύο γεγονότα και απέκτησε μια βαθύτερη κατανόηση των διώξεων που εξαπολύει το ΚΚΚ εναντίον των πολιτών της Κίνας για τις πνευματικές τους πεποιθήσεις.

«Είναι υπέροχο που διοργανώνετε μια τέτοια εκδήλωση», είπε σε έναν ασκούμενο του Ντάφα, «γιατί υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα που δεν γνωρίζουν την αλήθεια».

Το υπόβαθρο της έκθεσης

Η πρακτική του  Φάλουν Ντάφα εισήχθη  στο κοινό  το 1992 από τον Δάσκαλο Λι Χονγκτζί στην Τσανγκτσούν, πόλη στα βορειοανατολικά της Κίνας. Τώρα το Φάλουν Ντάφα ασκείται σε περισσότερες από 100 χώρες και περιοχές ανά τον κόσμο. Εκατομμύρια οπαδοί αυτής της  πνευματικής πρακτικής, που βασίζεται στις αρχές της Αλήθειας, της Καλοσύνης και της Ανεκτικότητας, συμπεριλαμβάνοντας πέντε διαλογιστικές ήπιες ασκήσεις, έχουν βελτιώσει την υγεία, τις σχέσεις και τον χαρακτήρα τους.

Ο Τζιανγκ Ζεμίν, επικεφαλής του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος (CCP) την περίοδο διάδοσης του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα, φοβήθηκε τη γρήγορα αυξανόμενη δημοτικότητα του και, θεωρώντας την ως απειλή για την αθεϊστική ιδεολογία του ΚΚΚ, εξέδωσε εντολή να εξαλειφθεί (sic) η άσκηση και οι οπαδοί της στις 20 Ιουλίου 1999.

Ο ιστότοπος Minghui.org έχει επιβεβαιώσει τους θανάτους αρκετών χιλιάδων ασκουμένων του Φάλουν Γκονγκ, που έχασαν τη ζωή τους ως αποτέλεσμα της 24χρονης δίωξης. Ωστόσο, ο πραγματικός αριθμός των θυμάτων πιστεύεται ότι είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτούς τους αριθμούς. Πολύ περισσότεροι ασκούμενοι του Φάλουν Ντάφα έχουν φυλακιστεί και βασανιστεί παράνομα για την πίστη τους.

Επιπλέον, υπάρχουν συγκεκριμένες αποδείξεις για την εγκληματική δράση του ΚΚΚ όσον αφορά τις εξαναγκαστικές αφαιρέσεις οργάνων από φυλακισμένους ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ, δολοφονούνται στο χειρουργικό τραπέζι όπου τους αφαιρούνται τα όργανά τους για να χρησιμοποιηθούν σε παράνομες μεταμοσχεύσεις που εκτελούνται στα κρατικά νοσοκομεία της Κίνας.

Τέλος, υπό την ηγεσία του Τζιανγκ, το ΚΚΚ δημιούργησε  το Γραφείο 610 , μια παρακρατική υπηρεσία ασφαλείας, της οποίας οι εξουσίες υπερβαίνουν αυτές της αστυνομίας και του δικαστικού σώματος. Μοναδικός στόχος του Γραφείου 610 είναι το Φάλουν Γκονγκ.

Πηγή: en.minghui.org

 

 

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

Σχολιάστε