Παρασκευή, 27 Νοέ, 2020
Φωτογραφία ενός άντρα σε αναπηρικό καροτσάκι. (Lucky Business/Shutterstock)

Επιχειρηματικές ιδέες εμπνευσμένες από τις παραδοσιακές αξίες στις κορυφαίες λίστες των νεοφυών επιχειρήσεων για το 2020

Ερευνητές σε μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες συμβουλής και υποστήριξης στην Βρετανία για νεοφυείς επιχειρήσεις, ανέφεραν ότι η αγορά το 2020 φαίνεται έτοιμη να ανταμείψει νέες εταιρείες που απευθύνονται σε πιο συντηρητικές ανάγκες.

Από την κοινωνικότητα χωρίς αλκοόλ μέχρι τη σεμνή μόδα, οι εμπειρογνώμονες για τις νεοφυείς επιχειρήσεις —στη μεγαλύτερη πλατφόρμα συμβουλών για μικρές επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο — προβλέπουν ισχυρή ζήτηση το 2020 σε επιχειρηματικές προσφορές που στοχεύουν σε πελάτες με αξίες που στρέφονται προς την παράδοση.

«Η μη αλκοολούχα διασκέδαση θα είναι ένας συναρπαστικός τομέας το 2020», ανέφερε η Scarlett Cook, υπάλληλος που ερευνά τις τάσεις της αγοράς.

H Cook είπε ότι ο αυξανόμενος αριθμός των Βρετανών που επιλέγουν να διασκεδάζουν χωρίς αλκοόλ είναι πιθανό να οδηγήσει σε μία αυξανόμενη ζήτηση για τις μη αλκοολούχες εναλλακτικές, αλλά και την δημιουργία υπηρεσιών διασκέδασης γενικότερα, που θα απευθύνονται σε πελάτες που δεν καταναλώνουν αλκοόλ.

«Οι επιλογές περιλαμβάνουν τη δημιουργία μη αλκοολούχων ποτών ή την δημιουργία μη αλκοολικών αποστακτηρίων», δήλωσε η Cook. «Οι σχετικές ευκαιρίες βρίσκονται σε διοργανώσεις φεστιβάλ ή εκδηλώσεων, καθώς και σε ανταγωνιστικές εταιρείες κοινωνικών δικτύων – από τις οποίες, η κάθε μια από αυτές προσφέρει διαφορετικές οδούς για πρόσβαση στη μη αλκοολούχα διασκέδαση».

(Monkey Business Images/Shutterstock)

 

Σύμφωνα με την βρετανική έκθεση για τον τρόπο ζωής της Mintel για το 2019, το 20 τοις εκατό των ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι δεν πίνουν αλκοόλ, ενώ το 47 τοις εκατό αυτών που αγοράζουν ή πίνουν αλκοόλ έχουν μειώσει το ποσό που κατανάλωναν το προηγούμενο έτος.

Ο Jack Duckett, αναπληρωτής διευθυντής έρευνας του τρόπου ζωής των καταναλωτών στην Mintel, σημείωσε: «το γεγονός ότι τόσοι πολλοί Βρετανοί μειώνουν την ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνουν, έχει αποδειχθεί ως ένα δώρο για την αγορά των αναψυκτικών.

Η βιομηχανία έχει συμβάλει στην περαιτέρω προώθηση αυτής της ζήτησης με το άφθονο λανσάρισμα νέων αναψυκτικών — χρησιμοποιώντας πιο εξελιγμένα προφίλ συσκευασίας και γεύσης, για να εξασφαλίσει με αυτό τον τρόπο το «ενήλικο» κοινό.

Η σεμνή μόδα στο προσκήνιο

Μια άλλη ελπιδοφόρα τάση είναι η αυξανόμενη ζήτηση για αγαθά και υπηρεσίες που σχετίζονται με τη μόδα, όσον αφορά τους πελάτες εκείνους που προτιμούν τη σεμνότητα.

«Η σεμνή μόδα θα είναι στο προσκήνιο φέτος», ανέφερε ο Cook στην Epoch Times. «Εκτός από το να διευθύνεις ένα διαδικτυακό κατάστημα ή να γίνεις πρόσωπο επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εκδηλώσεις μόδας, οι δημοσιεύσεις στα ΜΜΕ και οι υπηρεσίες μόδας που είναι προσαρμοσμένες σε ένα σεμνό κοινό, όλα αυτά προσφέρουν επιχειρηματικές ευκαιρίες».

Η σεμνή μόδα αφορά ρούχα που δεν είναι πολύ αποκαλυπτικά, όπως μακριά φορέματα, μακρυμάνικα μπλουζάκια, και ρούχα με ψηλό λαιμό.

Ένα μοντέλο επιδεικνύει τα σχέδια της Mary Ma κατά τη διάρκεια της επίδειξης μόδας στην Εβδομάδα Μόδας της Μελβούρνης, στη Μελβούρνη στις 31 Αυγούστου 2019. (Daniel Pockett/Getty Images)

 

Η πρόσφατη έρευνα του John Lewis δείχνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν «μακρύτερα και πιο χαλαρά ρούχα” σε σύγκριση με τα “περιοριστικά, σφιχτά ρούχα».

Η Abigayle André, ιδρύτρια της φίρμας Modessa, είπε στο Yorkshire Post μετά την έναρξη της φίρμας της το 2018 ότι η επιχείρηση άνθιζε και επέμεινε ότι η τάση προς τη συντηρητική μόδα είναι εδώ για να μείνει.

«Η σεμνή μόδα έχει σίγουρα αποκτήσει κοινό τα τελευταία χρόνια», ανέφερε. «Ρίξτε μια ματιά στα Marks & Spencer που τώρα έχει αφιερώσει ειδικό εικονίδιο στην ιστοσελίδα του για την σεμνή μόδα, ή την Net-A-Porter, που έχει κάνει το ίδιο».

Η παγκόσμια αγορά στην σεμνή μόδα εκτιμάται σε εκατοντάδες δισεκατομμύρια και προβλέπεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Όποιοι κι αν είναι οι λόγοι που το επιλέξατε, η σεμνή μόδα είναι εδώ για να μείνει.

«Δεν είναι μόνο για εκείνους που έχουν θρησκευτικές πεποιθήσεις. Είναι για κάθε γυναίκα που δεν αισθάνεται την ανάγκη να δείξει το σώμα της για να τραβήξει την προσοχή, το σεβασμό ή οτιδήποτε άλλο», δήλωσε η Andre.

Χειροποίητα Προϊόντα και Αυτάρκεια

Οι καταναλωτές που έχουν την τάση να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με τις μικρές καθημερινές στιγμές, φαίνεται επίσης να αυξάνεται. Η νεοσύστατη επιχείρηση του Alec Hawley είπε στην Epoch Times πως η έρευνα δείχνει την αύξηση της ζήτησης σε υπηρεσίες που διδάσκουν παραδοσιακές τεχνικές.

«Η έρευνα δείχνει ότι το 61 τοις εκατό των Βρετανών παρακολούθησε  μαθήματα χειροτεχνίας τον τελευταίο χρόνο», δήλωσε ο Hawley. «Εμπνέονται από την τέχνη των χειροποίητων προϊόντων, έτσι η εστίαση έχει μετατοπιστεί από το να αγοράζεις στο να δημιουργείς με πλέξιμο και βελονάκι, κάτι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ αυτών που επιθυμούν να επανασυνδεθούν με τις απλές καθημερινές απολαύσεις».

Πρόσθεσε ότι οι ίδιες εταιρείες που ειδικεύονται στην βιομηχανοποιημένη μαζική παραγωγή καταναλωτικών αγαθών που κατακλύζουν τις σύγχρονες αγορές, είναι ευαίσθητες στον τομέα της τέχνης του χειροποίητου.

«Υπάρχει επίσης μεγάλη τάση στα χειροποίητα προϊόντα από εταιρείες που ειδικεύονται σε ομαδικά θεραπευτικά σεμινάρια, μια ολοένα και πιο επικερδής αγορά για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα», δήλωσε ο Hawley.

Η Kate Smith, η οποία ίδρυσε μια επιτυχημένη βιοτεχνία που ονομάζεται The Makery, ανέφερε ότι τρεις κυρίαρχες τάσεις σε αυτή την αγορά είναι πιθανό να εξακολουθήσουν να είναι στο επίκεντρο και το 2020.

Μία από αυτές τις τάσεις, ανέφερε, είναι η ευρύτερη αναγνώριση των οφελών που προσφέρει η τέχνη στον τομέα της ψυχικής υγείας. Οι άλλες δύο τάσεις είναι η βιωσιμότητα και η εμπειρία.

«Οι άνθρωποι θέλουν να επενδύσουν σε εμπειρίες και όχι σε υλικά αγαθά», ανέφερε, προσθέτοντας ότι πολλοί πελάτες βρίσκουν πολύ πιο ικανοποιητικό το να επισκευάζουν κάτι αντί να αγοράζουν κάτι καινούργιο.

Φροντίδα ηλικιωμένων που στηρίζεται στην οικογένεια

Οι αντιλήψεις  για το πώς να φροντίζει κανείς τους ηλικιωμένους φαίνεται επίσης να αλλάζει, με περισσότερους ανθρώπους να επιλέγουν πιο παραδοσιακές μορφές φροντίδας των αγαπημένων τους, σε σχέση με την απρόσωπη φροντίδα που προσφέρουν τα σχετικά ιδρύματα.

Η ζήτηση για υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης για τους ηλικιωμένους στη Βρετανία αυξάνεται κατά περίπου 6 % ετησίως, ενώ ο αριθμός των γηροκομείων έχει μειωθεί κατά 6% και 11% το 2014 και 2019 αντίστοιχα, σύμφωνα με την Επιτροπή Ποιότητας και Φροντίδας, μια ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή όλων των υπηρεσιών υγείας και κοινωνικής πρόνοιας στην Αγγλία.

Οι πλατφόρμες φροντίδας που επιτρέπουν σε ηλικιωμένους να ζουν στο σπίτι τους, αυξάνονται σε αριθμό. Ορισμένες από τις επιχειρηματικές ιδέες που λαμβάνουν μέρος στον τομέα της φροντίδας των υπερηλίκων, περιλαμβάνουν εφαρμογές που προσφέρουν προσαρμοσμένη προληπτική φροντίδα, καθώς και υλικό και λογισμικό, που εντοπίζει ζητήματα με μη παρεμβατικούς τρόπους.

Ο Max Parmentier, Διευθύνων Σύμβουλος της νεοφυούς επιχείρησης Birdie, μια πλατφόρμα φροντίδας που βοηθά τους ηλικιωμένους να ζουν στο σπίτι ανεξάρτητοι για μεγάλο χρονικό διάστημα, ανέφερε ότι υπάρχει μια τάση στη Βρετανία που απομακρύνεται από την τοποθέτηση των ηλικιωμένων σε θεσμική φροντίδα, υπέρ της τάσης κατά την οποία τα μέλη της οικογένειάς τους να φροντίζουν τους αγαπημένους τους.

«Η αγορά οικιακής φροντίδας αναπτύσεται γρήγορα (6 % ανά έτος, με συντηρητικούς υπολογισμούς) ενώ η διάρκεια της αγοράς οικιακής φροντίδας  μειώνεται», είπε ο Parmentier.

Είπε ότι στην οικοδόμηση της επιχείρησής του, άδραξε την τάση προς «μια πιο συντονισμένη, προσαρμόσιμη και προληπτική φροντίδα αντί για τη γενική, ασυντόνιστη φροντίδα που λαμβάνει χώρα σήμερα».

Τους πλήρεις καταλόγους των ΔΗΜΟΦΙΛΩΝ νέων επιχειρηματικών ιδεών από νεοφυείς επιχειρήσεις για το 2020 μπορείτε να βρείτε εδώ.

Μετάφραση κειμένου: Ιωάννα Τάγαρη

Επιμέλεια κειμένου: Παύλος Αναστασάκης

ΣΧΕΤΙΚΑ

Κεράστε μας έναν καφέ

Προσωπικές Πληροφορίες

Πληροφορίες Κάρτας
Ασφαλής SSL κρυπτογραφημένη πληρωμή

Συνολική Δωρεά: €6,00

Σχολιάστε