Πέμπτη, 24 Σεπ, 2020
Φωτογραφία - Olya Adamovich

Οδηγός επιβίωσης στον καλοκαιρινό καύσωνα

Όταν η ζέστη είναι αποπνικτική και ο καυτός αέρας μας κόβει την ανάσα, τότε ακόμα και οι απλές καθημερινές δραστηριότητες γίνονται δύσκολες. Ένα διάχυτο αίσθημα κούρασης και αδυναμίας μάς καταβάλλει από το πρωί και μέχρι το βράδυ. Αν δεν θέλετε να «σέρνεστε» όλο το καλοκαίρι, δεν έχετε παρά να καταφύγετε σε μερικές απλές λύσεις κατά της ζέστης.

Ενυδάτωση και κατάλληλη διατροφή

Η βασικότερη από αυτές είναι η ενυδάτωση και η κατάλληλη διατροφή. Όταν κυριαρχούν υψηλές θερμοκρασίες, είναι σημαντικό να επιλέγετε τρόφιμα δροσερά και ελαφριά, που θρέφουν τον οργανισμό χωρίς να τον βαραίνουν. Σημαντική ανακούφιση μπορούν να σας προσφέρουν και τα αιθέρια έλαια. Χρησιμοποιήστε το δυόσμο, το πεύκο και τo φασκόμηλο στο μπάνιο σας και επωφεληθείτε από τη δροσιστική δράση τους…

Κατά τη διάρκεια των θερμών ημερών του καλοκαιριού, ακόμα και το δέρμα μας αισθάνεται την αλλαγή. Το νιώθουμε ξηρό κι αφυδατωμένο. Το σώμα μας ζητάει απεγνωσμένα νερό. Έχουμε ανάγκη λοιπόν από μία διατροφή πλούσια σε υγρά, Αν τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου συστήνεται να πίνετε ενάμισι λίτρο νερό, το καλοκαίρι θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον δυόμισι.

Πέρα από νερό, για να ανακουφίζετε τη δίψα σας, μπορείτε να καταφύγετε σε χυμούς φρούτων και λαχανικών, smoothies και αφεψήματα. Είναι όλα πολύ δροσιστικά και ανταποκρίνονται στην καθημερινή ανάγκη του οργανισμού για υγρά. Δοκιμάστε τις παρακάτω τρεις συνταγές δροσιστικών ποτών:

Χυμός λαχανικών:

Ρίχνετε στον αποχυμωτή μία καρδιά μαρουλιού, ένα καρότο, λίγο σέλινο και δύο φύλλα ραδικιού. Προσθέτετε το χυμό ενός λεμονιού, μία πρέζα αλάτι και πράσινο πιπέρι. Τα χτυπάτε και στη συνέχεια αφήνετε τον χυμό για 2-3 ώρες στο ψυγείο να κρυώσει πριν τον πιείτε.

Smoothies με μήλο και ανανά:

Ρίχνετε στον αποχυμωτή τη σάρκα ενός μήλου, μία φέτα ανανά, μία μπανάνα, ένα κουταλάκι φρέσκια τριμμένη πιπερόριζα και δύο παγάκια. Τα χτυπάτε και απολαμβάνετε αμέσως το δροσιστικό φρουτοποτό.

Κρύο τσάι με φύλλα φρέσκιας μέντας:

Βράζετε ένα φλιτζάνι νερό, προσθέτετε ένα κουταλάκι κινέζικο πράσινο τσάι και μία χούφτα φύλλα φρέσκιας μέντας. Το αφήνετε για πέντε λεπτά και στη συνέχεια το σουρώνετε. Βάζετε το αφέψημα στο ψυγείο για να κρυώσει ή, εναλλακτικά, προσθέτετε μερικά παγάκια πριν το πιείτε.

Αλκαλικό νερό …ότι καλύτερο

Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν αλλάξει το νερό τους με αλκαλικό. Ο λόγος είναι οι ευεργετικές ιδιότητες του που έχουν γίνει γνωστές μετά από πολύχρονες επιστημονικές έρευνες.

Η κατανάλωση αλκαλικού νερού βοηθά από την ανάκτηση της χαμένης ενέργειας και δύναμης, μέχρι την αποτοξίνωση του οργανισμού, την ενίσχυση του μεταβολισμού αλλά και την πρόληψη εκατοντάδων παθήσεων. Το αλκαλικό νερό, δηλαδή το νερό που έχει pH μεγαλύτερο από το 7, βοηθά στην ισορροπία του pH του σώματος, το οποίο τείνει να είναι όξινο, λόγω της διατροφής μας, υψηλή σε όξινα τρόφιμα, το άγχος και την έκθεση σε περιβαλλοντικές τοξίνες. Δημιουργώντας ένα φυσικό, αλκαλικό περιβάλλον, καθιστά δύσκολο για τους ιούς, τις ασθένειες και τα βακτήρια να αναπτυχθούν. Η χρήση ποιοτικού αλκαλικού νερού, εκτός ότι βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών, μετατρέπει τις ανεπιθύμητες ελεύθερες ρίζες σε οξυγόνο, αυξάνοντας το καθημερινό επίπεδο ενέργειας.

Αποφύγετε

Το καλοκαίρι, θα πρέπει να αποφεύγουμε τα επεξεργασμένα φαγητά, τα τηγανητά, τα λιπαρά και τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε συντηρητικά. Τα τρόφιμα αυτά χρειάζονται πολλή ώρα για να χωνευτούν από τον οργανισμό με αποτέλεσμα να παράγουν πολλή εσωτερική θερμότητα.

Το άρθρο αυτό  δημοσιεύτηκε  για πρώτη φορά στο  www.naturanrg.gr

Γνωρίζατε ότι είμαστε ανεξάρτητοι;

Η Epoch Times είναι ανεξάρτητη από οποιαδήποτε επιρροή από εταιρείες, κυβερνήσεις ή πολιτικά κόμματα. Ο μόνος μας στόχος είναι να δίνουμε στους αναγνώστες μας ακριβείς πληροφορίες και να είμαστε υπεύθυνοι προς το κοινό.

 

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x