Τετάρτη, 30 Σεπ, 2020
Pixabay

Φθινοπωρινή φρουτοπία – Το καλάθι του Σεπτεμβρίου

Λαχανικά: Κολοκυθάκια, ντομάτες, μπάμιες, κρεμμύδια ξερά, πατάτες.
Φρούτα: Σταφύλια, σύκα, αχλάδια, μήλα, δαμάσκηνα, καρπούζια, πεπόνια, νωπά καρύδια, φιστίκι Αιγίνης.

Σύκο

Pixabay/Steve Buissinne

 

Το σύκο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, τα οποία προάγουν την ανθρώπινη υγεία, ενώ παράλληλα δεν προσδίδει πολλές θερμίδες. Πιο συγκεκριμένα, 100gr σύκων δίνουν μόλις 80 θερμίδες. Το σύκο περιέχει επίσης πολλές βιταμίνες κυρίως Βιταμίνη Α, C και Ε αλλά και βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1, Β2, Β6).

Ακόμη, είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε φυτικές ίνες και γι’ αυτό χρησιμοποιείται πολύ συχνά για την αντιμετώπιση προβλημάτων του γαστρεντερικού συστήματος (δυσκοιλιότητα). Τα σύκα ακόμα και μετά την αποξήρανσή τους διατηρούν μεγάλο μέρος των θρεπτικών τους συστατικών, γεγονός που τα ανάγει σε ένα εύκολο, γρήγορο και θρεπτικό σνακ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας!

Σταφύλι

Pixabay

 

Αμέτρητες έρευνες έχουν γίνει μέχρι σήμερα για τη διατροφική αξία του σταφυλιού και όλες καταλήγουν σε ένα κοινό παρονομαστή: το σταφύλι έχει ιδιαίτερα ευεργετικές επιδράσεις στην ανθρώπινη υγεία. Το φρούτο λοιπόν του φθινοπώρου, όπως πολύ συχνά το αποκαλούν είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, οι οποίες του προσδίδουν αντικαρκινικές και καρδιοπροστατευτικές ιδιότητες!

Πιο συγκεκριμμένα, η ουσία ρεσβερατρόλη θεωρείται ως το ενεργό συστατικό που κάνει το σταφύλι να έχει θετικές επιδράσεις στην καρδιά και παράλληλα να παρουσιάζει αντικαρκινικές ιδιότητες. Μάλιστα, θεωρείται ότι η αντιοξειδωτική δράση της ρεσβερατρόλης μπορεί να είναι μεγαλύτερη από αυτή των βιταμινών C και E! Μία πληροφορία που το ευρύ κοινό δεν γνωρίζει είναι πως το σταφύλι μπορούν να το καταναλώνουν και άτομα που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη σε μικρή όμως ποσότητα ( 1 φρούτο = 12 ρόγες σταφυλιού).

Δαμάσκηνο

Pixabay/Congerdesign

 

Τα δαμάσκηνα αποτελούν ιδιαίτερα πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών και φυτικών ινών. Μάλιστα στην αποξηραμένη τους μορφή φαίνεται να έχουν ακόμη πιο υψηλή συγκέντρωση αντιοξειδωτικών ουσιών! Η κύρια κατηγορία αντιοξειδωτικών στο δαμάσκηνο είναι οι φαινολικές ενώσεις. Λόγω της υψηλής συγκέντρωσης αντιοξειδωτικών ουσιών, τα δαμάσκηνα συμβάλλουν στην επιβράδυνση των μηχανισμών γήρανσης του ανθρώπινου οργανισμού και ταυτόχρονα προσφέρουν αντικαρκινική και καρδιαγγειακή προστασία! Επιπλέον, το αποξηραμένο δαμάσκηνο περιέχει αξιόλογα ποσά καλίου, ασβεστίου, φωσφόρου, σιδήρου και μαγνησίου, τα οποία συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας.

Aυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο NaturaNrg, έναν ιστότοπο με απότερο σκοπό τη διάδοση της θετικής ενέργειας και την εμψύχωση όλων εκείνων που θέλουν να κάνουν κάτι για τους ίδιους και την κοινωνία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον στη χώρα μας, αναζητώντας μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

 

Σε τι διαφέρει η Epoch Times από άλλες εφημερίδες;

Η Epoch Times είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ανεξάρτητη εφημερίδα στην Αμερική. Είμαστε διαφορετικοί από άλλους οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης επειδή δεν επηρεαζόμαστε από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Ο μόνος μας στόχος είναι να φέρουμε στους αναγνώστες μας ακριβείς πληροφορίες και να είμαστε υπεύθυνοι στο κοινό.
Δεν ακολουθούμε την ανθυγιεινή τάση στο σημερινό περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης, της δημοσιογραφίας που έχει μια ατζέντα, και αντ’ αυτού χρησιμοποιούμε τις αρχές μας Αλήθεια και Παράδοση ως πυξίδα.

Αν εκτιμάτε την ανεξάρτητη δημοσιογραφία μας, βοηθήστε μας να συνεχίσουμε. Στηρίξτε την αλήθεια και την παράδοση.

Κεράστε μας έναν καφέ

Προσωπικές Πληροφορίες

Πληροφορίες Κάρτας
Ασφαλής SSL κρυπτογραφημένη πληρωμή

Συνολική Δωρεά: €6,00

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x