Σάββατο, 27 Απρ, 2024
Το Stay Active Kefalonia είναι ένα τριήμερο γεμάτο με συναρπαστικές υπαίθριες δραστηριότητες όπως πεζοπορία, θαλάσσιο καγιάκ, ποδηλασία για μικρούς και μεγάλους και ορεινό μαραθώνιο.

1ο Φεστιβάλ Stay Active Kefalonia, από τις 22 έως τις 24 Σεπτεμβρίου

Θέτοντας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης στο επίκεντρο των δράσεων τους, οι δήμοι της Κεφαλονιάς διοργανώνουν για πρώτη φορά το φεστιβάλ Stay Active Kefalonia και, ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τη Marketing Greece, προσκαλούν το ταξιδιωτικό κοινό να γνωρίσει μια άλλη γοητευτική πλευρά του προορισμού, σε μια εποχή του χρόνου που η φύση στα Επτάνησα είναι στα καλύτερά της.

1ο Stay Active Kefalonia 22 – 24 Σεπτεμβρίου | kefaloniapress.gr

Ειδικότερα, από τις 22 έως τις 24 Σεπτεμβρίου το Stay Active Kefalonia συστήνει στους επισκέπτες τη μοναδική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό του προορισμού μέσα από ένα τριήμερο γεμάτο με συναρπαστικές υπαίθριες δραστηριότητες όπως πεζοπορία στον Εθνικό Δρυμό Αίνου, αναπόσπαστο τμήμα του Γεωπάρκου Κεφαλονιάς – Ιθάκης, μέλος του Παγκόσμιου Δικτύου Γεωπάρκων της UNESCO, θαλάσσιο καγιάκ στην παραλία Σπάσματα, το Kefalonia Bike Challenge στον Πόρο, ποδηλασία για παιδιά στην Πλατεία Βαλλιάνου, Giro di Paliki (ποδηλατικός γύρος στο Ληξούρι) και το Ainos Mountain Marathon. Παράλληλα, στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα διεξαχθεί από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο η ημερίδα «Sustainable Tourism Summit» με θέμα τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του Τουρισμού στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη.

Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και του ενδιαφέροντος για την πρωτοβουλία, αλλά και την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Κεφαλονιάς η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και θα υλοποιήσει μια σειρά δράσεων για το Stay Active Kefalonia που περιλαμβάνουν δημιουργία περιεχομένου (video και φωτογραφικό υλικό), δραστηριοποίηση με δημιουργούς περιεχομένου από διεθνείς αγορές, καθώς και πρόγραμμα προβολής μέσω των καναλιών επικοινωνίας της Marketing Greece που περιλαμβάνει αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε blog και ενημερωτικά δελτία.

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece, δήλωσε σχετικά: «Η πρωτοβουλία των δήμων Κεφαλονιάς αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα αξιοποίησης των πόρων ενός προορισμού υπό το πρίσμα της βιώσιμης ανάπτυξης. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη συνεργασία, καθώς όλοι οι συμμετέχοντες μοιραζόμαστε το κοινό όραμα για ένα βιώσιμο μοντέλο τουρισμού».

Η Μαρίνα Βεργωτή, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής του δήμου Αργοστολίου Κεφαλονιάς, δήλωσε ότι «οι δήμοι Κεφαλονιάς, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων, τοπικούς φορείς, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, αθλητικούς συλλόγους και εθελοντές, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να αναδείξουμε τον εναλλακτικό χαρακτήρα του νησιού μας, με την υποστήριξη της Marketing Greece. Η Κεφαλονιά μπορεί να προσφέρει μια μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων χαρίζοντας στους επισκέπτες της ξεχωριστές εμπειρίες. Στόχος μας είναι το Stay Active Kefalonia να γίνει θεσμός, συμβάλλοντας ταυτόχρονα σε ένα βιώσιμο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης».

 

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

Σχολιάστε