Πέμπτη, 25 Απρ, 2024
Οι πιλότοι συνομιλούν μετά την έξοδο από μια πτήση της Delta Airlines στο εθνικό αεροδρόμιο Ronald Reagan, στο Arlington, Va., στις 22 Ιουλίου 2020. (Michael A. McCoy/Getty Images)

Δεκαπλασιάστηκαν οι πιλότοι που παραπονέθηκαν για κόπωση τον Ιούνιο, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να ανακτήσουν τα χαμένα έσοδα

Ένας αυξανόμενος αριθμός πιλότων διαμαρτύρεται για κόπωση, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες προσπαθούν να αναπληρώσουν τα διαφυγόντα έσοδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, σύμφωνα με τον πρόεδρο επικοινωνίας της Ένωσης Πιλότων Συμμαχικών Πτήσεων Ντένις Τάτζερ.

Η Allied Pilots Association είναι το συνδικάτο που εκπροσωπεί τους πιλότους της American Airlines.

Μιλώντας στο Fox Business, ο Τάτζερ δήλωσε ότι μόνο τον Ιούνιο υπήρξε τετραπλασιασμός του αριθμού των κλήσεων για κόπωση από τους πιλότους της American Airlines, ενώ σε ορισμένες ημέρες υπήρξε δεκαπλασιασμός.

Ο πρόεδρος είπε ότι αυτό ήταν ένα «προειδοποιητικό σημάδι ότι το σύστημα βρίσκεται υπό περιττή πίεση».

Ο Τάτζερ δήλωσε ότι η αύξηση των κλήσεων λόγω κόπωσης προκλήθηκε από τις αεροπορικές εταιρείες που προγραμματίζουν πάρα πολλές πτήσεις σε σύγκριση με τον αριθμό των εκπαιδευμένων και εν ενεργεία πιλότων που διαθέτουν, πράγμα που σημαίνει ότι οι πιλότοι είτε μένουν εξαντλημένοι είτε ξεπερνούν το νόμιμο όριο των ωρών υπηρεσίας.

Σύμφωνα με το νόμο, ένας πιλότος αεροπορικής εταιρείας μπορεί να πετάξει μέχρι οκτώ ώρες κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε περιόδου 24 συνεχόμενων ωρών ή μέχρι 10 ώρες εάν στην πτήση επιβαίνουν δύο πιλότοι.

Κανένας πιλότος δεν μπορεί να πετάξει το αεροσκάφος εάν δεν έχει λάβει τουλάχιστον 10 ώρες ανάπαυσης μεταξύ των πτήσεων, συμπεριλαμβανομένων οκτώ ωρών αδιάλειπτου ύπνου. Για τους πιλότους που πετούν πάνω από ζώνες πολλαπλών ωρών, ο χρόνος ανάπαυσης αυξάνεται σε 14 ώρες. Επιπλέον, η περίοδος υπηρεσίας – ο μέγιστος χρόνος που μπορεί να είναι σε υπηρεσία ένας πιλότος – μπορεί να είναι μόνο μέχρι 14 ώρες.

Ο Τάτζερ σημείωσε ότι οι κλήσεις από κουρασμένους πιλότους θα είχαν ως αποτέλεσμα οι πτήσεις να καθυστερήσουν ή να ακυρωθούν.

Εξασφάλιση συνεχούς ασφάλειας

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Federal Aviation Administration-FAA) δήλωσε στο Fox ότι διατηρεί αυτούς τους
«αυστηρούς κανονισμούς καθήκοντος και ανάπαυσης για τους πιλότους για τη διασφάλιση της συνεχούς ασφάλειας».

«Αυτή η αλόγιστη χρήση μειώνει την αξιοπιστία και μπορεί να μειώσει το περιθώριο ασφαλείας», δήλωσε ο Τάτζερ. «Κρατάμε τη γραμμή του περιθωρίου ασφαλείας, αλλά μια λειτουργική κουλτούρα ασφάλειας δεν θα έπρεπε να έχει τέτοιες πιέσεις».

Ο Τάτζερ σημείωσε επίσης ότι υπήρξε μια αύξηση των πιλότων που συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα ή πήραν άδεια απουσίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, καθώς η ζήτηση για ταξίδια μειώθηκε εν μέσω lockdown και άλλων περιορισμών. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες έλαβαν πάνω από 50 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανακούφιση από την COVID-19 με στόχο να παραμείνουν οι εργαζόμενοι στην εργασία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ως αποτέλεσμα, υπάρχει τώρα έλλειψη εκπαιδευμένων και εν ενεργεία πιλότων, δήλωσε ο Τάτζερ, ενώ ορισμένοι πιλότοι πετούν αεροπλάνα για τον μέγιστο αριθμό ωρών που επιτρέπει η FAA σε πιο τακτική βάση.

Ωστόσο, ο Τάτζερ δήλωσε ότι οι πιλότοι που τηρούν αυτά τα νομικά όρια μπορεί να εξακολουθούν να μην είναι ασφαλείς για να πετάξουν.

«Το ότι είσαι νόμιμος από τα όρια της FAA δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές ή έξυπνο», δήλωσε ο Τάτζερ. «Τα ανώτατα όρια της FAA είναι ένας φράχτης από συρματόπλεγμα. Όταν πέφτετε συνεχώς πάνω σε αυτόν τον φράχτη, τελικά θα κοπείτε».

Απλά περάστε από μέσα

Τα σχόλια του Τάτζερ έρχονται μετά τον διευθύνοντα σύμβουλο του ευρωπαϊκού οικονομικού αερομεταφορέα Wizz Air, Γιόζεφ Βαράντι, που δέχθηκε πυρά τον Ιούνιο, αφού πρότεινε στους υπαλλήλους των αεροπορικών εταιρειών να συνεχίσουν να εργάζονται ακόμη και όταν αισθάνονται εξαντλημένοι.

«Δεν μπορούμε να διευθύνουμε αυτή την επιχείρηση όταν κάθε πέμπτο άτομο μιας βάσης αναφέρει ασθένεια, επειδή το άτομο είναι κουρασμένο», δήλωσε ο Βαράντι σε ενημέρωση του προσωπικού τον Ιούνιο, στην οποία αναφέρθηκε στο κόστος από τις ακυρώσεις. «Μερικές φορές απαιτείται να κάνουμε το παραπάνω. Η ζημία είναι τεράστια όταν ακυρώνουμε την πτήση, είναι τεράστια».

Τότε, εκπρόσωπος της Wiz δήλωσε στο Fortune σε ανακοίνωσή του ότι το βίντεο της ενημέρωσης είχε υποστεί επεξεργασία και ότι η εταιρεία δεν «θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια», προσθέτοντας ότι «η Wizz Air και η αεροπορική βιομηχανία υπόκεινται σε αυστηρές ρυθμίσεις και η ασφάλεια έχει και θα έχει πάντα την πρώτη μας προτεραιότητα».

Η American Airlines ανέφερε σε δήλωσή της στο Fox ότι ο αερομεταφορέας «καταρτίζει προγράμματα για τους πιλότους εντός των ομοσπονδιακών ορίων, συχνά έως και αρκετές ώρες κάτω από το όριο με βάση τη σύμβασή μας» και ότι έχει «συγκεκριμένες πολιτικές και διαδικασίες που διασφαλίζουν ότι οι πιλότοι λαμβάνουν επαρκή ανάπαυση» και ότι «οι πιλότοι μπορούν να ζητήσουν να απομακρυνθούν από ένα ταξίδι λόγω κόπωσης χωρίς ποινή».

Σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Όλιβερ Γουάιμαν, η ζήτηση για πιλότους θα ξεπεράσει την προσφορά στις περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο μεταξύ 2022 και 2024 και η τάση θα συνεχίσει να επιδεινώνεται κατά την επόμενη δεκαετία, με την εταιρεία να προβλέπει ότι η παγκόσμια αεροπορία θα έχει έλλειψη σχεδόν 80.000 πιλότων μέχρι το 2032.

Η Epoch Times επικοινώνησε με την American Airlines για σχόλια.

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε