Την Δευτέρα η βρετανική χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία EasyJet, επιβεβαίωσε πως θα κλείσει τρεις από τις βάσεις της μετά από σχεδόν 7 εβδομάδες συμβουλευτικής διαδικασίας με αντιπροσώπους της εταιρείας.
Οι βάσεις της EasyJet στο Στάνστεντ Λονδίνου, Σάουθεντ Λονδίνου και στο Νιούκαστλ θα διακόψουν την λειτουργία τους στις 31 Αυγούστου.
Όλες οι πτήσεις από και προς το Σάουθεντ και μερικές από τους δύο άλλους αερολιμένες θα ακυρωθούν από 1 Σεπτεμβρίου. Οι πελάτες, όπως αναφέρει η EasyJet, θα δεχτούν κλήσεις και θα έχουν την επιλογή να αλλάξουν την πτήση τους, να διεκδικήσουν κάποιο κουπόνι για ολόκληρη την αξία του εισιτηρίου τους, ή να ζητήσουν πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος, Γιόχαν Λούντγκρεν ανέφερε πως η εταιρεία πήρε «την πολύ δύσκολη απόφαση», λόγο του «άνευ προηγουμένου αντίκτυπου» της πανδημίας του ιού του ΚΚΚ (Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας). Είπε επίσης πως οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και η καραντίνα συνεχίζουν να επιδρούν στην ταξιδιωτική ζήτηση.
Στις 28 Μαΐου η εταιρία ανακοίνωσε πως σκοπεύει να καταργήσει μέχρι και 4.500 θέσεις εργασίας, και να μειώσει τον στόλο της στην Ευρώπη.
Επίσης την Δευτέρα, ένας από τους κύριους ανταγωνιστές της EasyJet, η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, είπε πως για τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο θα μειώσει τον όγκο πτήσεών της κατά 20 τοις εκατό. Ανέφερε πως η απόφαση πάρθηκε μετά από «αισθητή μείωση» ζήτησης τις τελευταίες 10 μέρες.
Η συμβουλευτική διαδικασία, για την πρόταση του κλεισίματος, όπως ανέφερε η EasyJet, «μείωσε αρκετά» τον αριθμό υποχρεωτικών απολύσεων, και είχε ξεκινήσει στις 30 Ιουνίου με την παρουσία της British Airline Pilots Association και της Unite the Union.
«Μέσω της συμβουλευτικής διαδικασίας με την Unite, το 93 τοις εκατό των πληρωμάτων καμπίνας που κινδύνευαν με απόλυση, επέλεξε ένα ενισχυμένο εθελοντικό πακέτο απόλυσης», είπε η EasyJet σε μια δήλωση.
Σε κάποιους προσφέρθηκαν συμβόλαια μερικής και εποχικής απασχόλησης, μεταφορές σε άλλες βάσεις όπου ήταν δυνατόν, και άδειες άνευ αποδοχών.
Η EasyJet κράτησε στο έδαφος την πλειοψηφία του στόλου της στις 24 Μαρτίου, λόγω «των απαγορεύσεων κυκλοφορίας, των περιορισμών ταξιδιού και αλλαγών στις ταξιδιωτικές οδηγίες σε όλο το δίκτυό της».
Πρόσφατα, η ταξιδιωτική κίνηση αυξήθηκε καθώς η πανδημία έγινε λιγότερο σοβαρή στην Ευρώπη και ξεκίνησε η περίοδος των διακοπών.
Ωστόσο, αφότου η Βρετανία πρόσθεσε την Γαλλία στη λίστα των χωρών από όπου οι εισερχόμενοι θα πρέπει να μπαίνουν σε καραντίνα με δική τους πρωτοβουλία, 160.000 Βρετανοί κατέκλυσαν αεροπλάνα, τρένα, και πλοία, προσπαθώντας να επιστρέψουν νωρίς αποφεύγοντας την καραντίνα. Αυτό ήταν ακόμα ένα χτύπημα στην ήδη χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Πώς διαφέρει η Epoch Times από άλλες εφημερίδες;
Η Epoch Times είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ανεξάρτητη εφημερίδα στην Αμερική. Είμαστε διαφορετικοί από άλλους οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης επειδή δεν επηρεαζόμαστε από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Ο μόνος μας στόχος είναι να φέρουμε στους αναγνώστες μας ακριβείς πληροφορίες και να είμαστε υπεύθυνοι στο κοινό.
Δεν ακολουθούμε την ανθυγιεινή τάση στο σημερινό περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης, της δημοσιογραφίας που έχει μια ατζέντα, και αντ’ αυτού χρησιμοποιούμε τις αρχές μας Αλήθεια και Παράδοση ως πυξίδα.
Αν εκτιμάτε την ανεξάρτητη δημοσιογραφία μας, βοηθήστε μας να συνεχίσουμε. Στηρίξτε την αλήθεια και την παράδοση.
[give_form id=”3924″]