Πέμπτη, 02 Μαΐ, 2024
Κουτιά με δημητριακά Kellogg's Frosted Flakes εκτίθενται σε κατάστημα Wal-Mart στο Rolling Meadows, Ill., στις 28 Ιουλίου 2003. (Tim Boyle/Getty Images)

Η Kellogg’s αντιμετωπίζει εκκλήσεις μποϊκοτάζ καθώς ο Ντίλαν Μαλβέινι αγκαλιάζεται με τον Τόνι τον Τίγρη

Η Kellogg’s έγινε η τελευταία εταιρεία που αντιμετωπίζει συντηρητικές εκκλήσεις για μποϊκοτάζ μετά τη φωτογράφιση του τρανσέξουαλ influencer Ντίλαν Μαλβέινι να ποζάρει αγκαλιασμένος με την εμβληματική μασκότ της εταιρείας «Τόνι ο Τίγρης» σε μια τελετή απονομής βραβείων.

Ο Μαλβέινι, ένας άνδρας που αυτοπροσδιορίζεται ως γυναίκα, μοιράστηκε ένα βίντεο στο Instagram με τον ίδιο να αλληλεπιδρά και να ποζάρει για φωτογραφίες με τη μασκότ των «Frosted Flakes» κατά τη διάρκεια των «Tony Awards» στις 11 Ιουνίου.

«Παρακολουθήστε απόψε μια στιγμή άγριας κατασκήνωσης», έγραψε ο Μαλβέινι στη λεζάντα, σημειώνοντας ότι το ταξίδι του στα «Tony Awards» περιελάμβανε κάποιου είδους συνεργασία με τη μητρική εταιρεία του Facebook τη Meta.

Η ανάρτηση, η οποία έδειχνε τον «Τόνι τον Τίγρη» και τον Μαλβέινι που φορούσε επίσημο φόρεμα και ήταν αγκαλιά με την μασκότ, συγκέντρωσε μεγάλη προσοχή στο διαδίκτυο.

Πολλές από τις αντιδράσεις ήταν επικριτικές και κινήθηκαν στα πρότυπα της έκκλησης «Go woke, Go broke» («Γίνε αφυπνισμένος και χρεοκόπησε») όσων αντιτίθενται σε εταιρείες που προωθούν αριστερές ατζέντες.

«Παιδιά, έχουμε ένα νέο μποϊκοτάζ να προσθέσουμε στη λίστα και λυπάμαι πραγματικά που το λέω, επειδή αγαπώ αυτή τη μάρκα», ανέφερε ο συντηρητικός πολιτικός σύμβουλος στρατηγικής Τζόι Μανναρίνο (Joey Mannarino) σε ανάρτησή του στο Twitter.

«Η μασκότ των Frosted Flakes, ο Τόνι ο Τίγρης, μόλις πόζαρε για μια φωτογραφία με τον Ντίλαν Μαλβέινι και μάλιστα συμπεριφέρθηκε σαν θαυμαστής. Αυτή ήταν πάντα η γραμμή μου. Συνδέεσαι με τον Ντίλαν Μαλβέινι και τελείωσες μαζί μου», συνέχισε.

«Θα πετάξω τα Frosted Flakes μου», πρόσθεσε.

Ο «Τόνι ο Τίγρης» και ο Ντίλαν Μαλβέινι παρευρίσκονται στα 76α Ετήσια «Tony Awards» στο United Palace Theater στη Νέα Υόρκη στις 11 Ιουνίου 2023. (Dominik Bindl/Getty Images)

 

Η συντηρητική προσωπικότητα των μέσων ενημέρωσης Ρομπ Σμιθ (Rob Smith) κατέφυγε στο Twitter για να εκφράσει την οργή του για τη σύνδεση του Μαλβέινι με τη μασκότ των Frosted Flakes.

«Ναι, έρχονται για τα παιδιά σας», είπε.

Η Kellogg’s δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό των εκκλήσεων για μποϊκοτάζ.

Kellogg’s: «Μαζί με Υπερηφάνεια»

Η εταιρεία Kellogg έχει στο παρελθόν προωθήσει προοδευτικούς σκοπούς, προκαλώντας σε ορισμένες περιπτώσεις αντιδράσεις.

Το 2021, συνεργάστηκε με την Οργάνωση Ομοφυλόφιλων και Λεσβιών κατά της Δυσφήμισης (Gay and Lesbian Alliance Against Defamation-GLAAD) σε μια καμπάνια ενόψει του «Μήνα Υπερηφάνειας» («Pride Month»), η οποία περιελάμβανε την κυκλοφορία μιας περιορισμένης έκδοσης δημητριακών με θέμα ΛΟΑT που ονομάστηκε «Together With Pride» («Μαζί με Υπερηφάνεια»).

«Τα δημητριακά «Together With Pride» σηματοδοτούν το τελευταίο κεφάλαιο μιας πολυετούς συνεργασίας με την GLAAD», δήλωσε ο Νταγκ ΒανΝτεΒέλντε (Doug VanDeVelde), γενικός διευθυντής της κατηγορίας δημητριακών της Kellogg’s στις ΗΠΑ.

«Η νόστιμη νέα μας συνταγή περιλαμβάνει καρδιές με γεύση μούρων, με ουράνιο τόξο, πασπαλισμένες με βρώσιμο γκλίτερ. Ανυπομονούμε να δοκιμάσουν οι θαυμαστές μας την τελευταία περιορισμένη σειρά», πρόσθεσε ο ΒανΝτεΒέλντε.

Η καμπάνια δεν περιορίστηκε μόνο στον «Μήνα Υπερηφάνειας», με την Kellogg’s να δημιουργεί κινούμενα αυτοκόλλητα στο Instagram και το Facebook, τα οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, θα επιτρέψουν στους οπαδούς να «προσθέσουν λίγο «Υπερηφάνεια» στις αναρτήσεις τους όλο το χρόνο».

Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της GLAAD, Σάρα Κέιτ Έλις (Sarah Kate Ellis), έπλεξε το εγκώμιο της Kellogg’s για την καμπάνια και την ευρύτερη φιλο-ΛΟΑΤ στάση της.

«Η Kellogg’s δεν βασίζεται μόνο σε μια συνεχή δέσμευση για την υποστήριξη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, αλλά και σε πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν τη σημασία της χρήσης σωστών αντωνυμιών για τη δημιουργία ασφαλών και φιλόξενων χώρων για τα τρανς και μη δυαδικά άτομα», δήλωσε η Έλις.

Όπως και με την τελευταία προφανή συνεργασία Τόνι του Τίγρη με τον Ντύλαν Μαλβέινι, η εκστρατεία αυτή αντιμετωπίστηκε με έντονη κριτική αντίδραση από τους δεξιούς.

Η Αμερικανική Οικογενειακή Ένωση (American Family Association-AFA), μια συντηρητική ομάδα υπεράσπισης, ξεκίνησε μια αίτηση κατά της καμπάνιας «Together with Pride» της Kellogg’s και κάλεσε τους ανθρώπους να «εξετάσουν ένα εναλλακτικό προϊόν».

«Το πιο ενοχλητικό χαρακτηριστικό είναι το πάνω μέρος του κουτιού που έχει ένα ειδικό σημείο για να προσθέσουν τα παιδιά τις αντωνυμίες της επιλογής τους, το οποίο ενθαρρύνει τα παιδιά να επιλέξουν τις αντωνυμίες τους», ανέφερε η ομάδα σε ανακοίνωσή της.

«Για κάθε κουτί με «γκέι σήμα» που πωλείται, η Kellogg δωρίζει 3 δολάρια για την υποστήριξη της επικίνδυνης ατζέντας της GLAAD για την προώθηση του ανθυγιεινού ΛΟΑΤΚΙ+ τρόπου ζωής στη νεολαία μας», προστίθεται.

Μια πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε συντριπτική υποστήριξη για το συναίσθημα «Go woke, Go broke», το οποίο έχει τις ρίζες του στην ιδέα ότι οι εταιρείες που προωθούν έντονα αριστερές αιτίες θα πρέπει να αναμένουν να αντιμετωπίσουν αντιδράσεις των καταναλωτών, όπως μποϊκοτάζ.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη στα τέλη Μαΐου από την Redfield & Wilton Strategies, διαπίστωσε ότι το 63% των Αμερικανών ενηλίκων που είχαν ακούσει τη φράση «Go woke, Go broke» υποστήριζαν αυτό το συναίσθημα.

Η φράση έχει γίνει η πολεμική ιαχή για τους ανθρώπους που εξοργίστηκαν με τις πρόσφατες κινήσεις μάρκετινγκ από εταιρείες όπως η Bud Light και η Target, οι οποίες δέχθηκαν πλήγματα στα κέρδη τους επειδή ευθυγραμμίστηκαν με αριστερούς σκοπούς.

Ένα μπουκάλι μπύρας Bud Light φαίνεται σε ένα παντοπωλείο στο Glenview, Ill., στις 25 Απριλίου 2023. (Nam Y. Huh/AP Photo)

 

Η Bud Light και η Target δέχονται χτυπήματα

Από τότε που η Bud Light ξεκίνησε μια συνεργασία μάρκετινγκ με τον Μαλβέινι στις αρχές Απριλίου, η μητρική της εταιρεία Anheuser-Busch είδε την αξία της αγοράς της να πέφτει κατά δισεκατομμύρια δολάρια.

«Αυτόν τον μήνα, γιόρτασα την 365η ημέρα ως γυναίκα και η Bud Light μου έστειλε ίσως το καλύτερο δώρο όλων των εποχών – ένα κουτάκι με το πρόσωπό μου πάνω του», δήλωσε ο Μαλβέινι την Πρωταπριλιά δείχνοντας ένα κουτάκι Bud Light περιορισμένης έκδοσης – και προκαλώντας συντηρητικές εκκλήσεις για μποϊκοτάζ.

Ο τραγουδιστής Kid Rock χρησιμοποίησε κουτιά Bud Light ως στόχο για να εκφράσει την οργή του για την διαφημιστική εκστρατεία, ενώ ο κυβερνήτης της Φλόριντα Ρον ΝτεΣάντις δήλωσε ότι θα μποϊκοτάρει την Bud Light.

Ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ αναφέρθηκε επίσης στη διαμάχη, προτείνοντας ότι το μποϊκοτάζ μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να σταλεί ένα μήνυμα στις μάρκες που οι επικριτές λένε ότι προωθούν μια αριστερή ατζέντα.

«Ήρθε η ώρα να νικήσουμε τη ριζοσπαστική αριστερά στο ίδιο της το παιχνίδι», έγραψε ο Τραμπ σε μια ανάρτηση στο Truth Social νωρίτερα τον Μάιο. «Το χρήμα μιλάει – η Anheuser-Busch το καταλαβαίνει πλέον αυτό».

Μεταξύ της 1ης Απριλίου και της 12ης Ιουνίου, η χρηματιστηριακή αξία της Anheuser-Busch έπεσε από περίπου 132,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε 109,6 δισεκατομμύρια δολάρια εν μέσω αντιδράσεων για τη συνεργασία Bud Light-Μαλβέινι. Αυτή είναι μια πτώση περίπου 22,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η Target περιλαμβάνει παιδικά βιβλία και σπιτάκια από ζαχαρωτά ως μέρος της βιτρίνας Pride σε κατάστημα του Τέξας στις 24 Μαΐου 2023. (Darlene McCormick Sanchez/The Epoch Times)

 

Η Target έχει επίσης υποστεί οικονομικό πλήγμα εν μέσω εκκλήσεων για μποϊκοτάζ λόγω της απόφασης της εταιρείας να πουλάει αντικείμενα και ρούχα με θέμα ΛΟΑΤ, συμπεριλαμβανομένων των παιδικών φορμών και των βιβλίων που καθοδηγούν τα παιδιά σχετικά με τη χρήση των αντωνυμιών των τρανσέξουαλ.

«Αν αρχίσεις να απομακρύνεσαι πολύ ή να απομακρύνεσαι πολύ από την πρωταρχική εντολή, η αγορά έχει αποδείξει ότι σε τιμωρεί πραγματικά, πραγματικά», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο κεφαλαιούχος επιχειρηματικών συμμετοχών και τηλεοπτική προσωπικότητα του «Shark Tank» Κέβιν Ο’Λίρι (Kevin O’Leary), σχολιάζοντας την πτώση της τιμής της μετοχής της Target και τη διαμάχη για τα ρούχα με θέμα ΛΟΑΤ.

Στις αρχές Μαΐου, πριν η εταιρεία παρουσιάσει τη συλλογή Pride, η χρηματιστηριακή αξία της Target ήταν περίπου 73 δισεκατομμύρια δολάρια. Μέχρι τις 12 Ιουνίου, η χρηματιστηριακή αποτίμηση της εταιρείας είχε πέσει σε περίπου 58,4 δισεκατομμύρια δολάρια, μια διαφορά περίπου 14,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Αρκετές άλλες εταιρείες, όπως η PetSmart, η Chick-fil-A και η Walmart, έχουν επίσης αντιμετωπίσει εκκλήσεις για μποϊκοτάζ λόγω της υιοθέτησης αριστερής ατζέντας.

Ορισμένοι ειδικοί λένε ότι ένας σημαντικός παράγοντας που ενθαρρύνει την προώθηση των ιδεολογιών των τρανσέξουαλ από τις εταιρείες είναι η προσπάθεια να κερδίσουν πόντους στα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και διαχειριστικά πρότυπα (Environmental, Social and Governance – ESG).

 

 

 

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

Σχολιάστε