Παρασκευή, 03 Μαΐ, 2024
«Μετά από την παρέλαση» του Ντονγκ Σιτσιάνγκ, 2005. Λάδι σε καμβά, 91 x 122 εκ. Το βλέμμα μιας γυναίκας αντανακλά την εσωτερική της ηρεμία που δεν έπεσε θύμα της πολυάσχολης ημέρας της. Η στολή της -ένα παραδοσιακό κινεζικό ένδυμα που πιθανότατα φτιάχτηκε ειδικά για την περίσταση- και το χάρτινο λουλούδι λωτού που κρατάει στο χέρι της υποδηλώνουν ότι έχει λάβει μέρος σε μία από τις πολλές παρελάσεις του Φάλουν Γκονγκ, που επιδιώκουν να μοιραστούν με τους θεατές την ομορφιά και τη χάρη που εκδηλώνεται μέσω της άσκησης, καθώς και την ευγένεια και τον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς της Κίνας. (The Art of Zhen Shan Ren)

Η Τέχνη της Αλήθειας, Καλοσύνης, Ανεκτικότητας στην Εύβοια για 2η συνεχή χρονιά

Μια συγκλονιστική έκθεση που κάνει έκκληση να σταματήσει η καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων στην Κίνα, παρουσιάζοντας παράλληλα την ομορφιά και το μεγαλείο των διωκόμενων

Από την Τρίτη 1η Αυγούστου έως και την Κυριακή 6 Αυγούστου, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Αιδηψού θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά ένα μέρος της έκθεσης «Η Τέχνη της Αλήθειας, Καλοσύνης, Ανεκτικότητας», την οποία φιλοξενεί για 2ο καλοκαίρι ο Δήμος Ιστιαίας-Αιδηψού στα Λουτρά Αιδηψού.

Πρόκειται για μια διεθνή έκθεση έργων δημιουργημένων με νεο-αναγεννησιακή τεχνοτροπία, που στόχο έχει αφενός την ανάδειξη της ομορφιάς της πνευματικής άσκησης Φάλουν Γκονγκ και αφετέρου την αποκάλυψη της πολυετούς βάναυσης δίωξης που υφίσταται η συγκεκριμένη ομάδα, μαζί με πολλές άλλες, στην Κίνα.

Οι διώξεις του ΚΚΚ κατευθύνονται γενικά κατά ομάδων και μεμονωμένων ατόμων που διαφωνούν ή έστω ασκούν κριτική στο κόμμα. Ωστόσο, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη δίωξη των πνευματικών ομάδων, όπως είναι οι Χριστιανοί, οι Θιβετιανοί, οι Ουιγούροι και οι ασκούμενοι του Φάλουν Γκονγκ, οι οποίοι αποτελούν και την πολυπληθέστερη ομάδα, με την αιτιολογία ότι η πίστη τους αποτελεί ένδειξη «παραφροσύνης». Όλα αυτά τα χρόνια, το κινεζικό καθεστώς εργάζεται συστηματικά σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να δυσφημήσει και να καταστείλει τις προαναφερόμενες ομάδες.

Με την ελπίδα ότι η αλήθεια θα υπερισχύσει και με την πεποίθηση ότι ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει, καλλιτέχνες ασκούμενοι του Φάλουν Γκονγκ ανέλαβαν την πρωτοβουλία να εργαστούν για την εν λόγω έκθεση, χαρίζοντας στο κοινό εικόνες απαράμιλλης ομορφιάς και ψυχικού σθένους.

«Τραγωδία στην Κίνα» του Λι Γιουάν, 2004. Λάδι σε καμβά, 117 x 91 εκ. Μία γυναίκα θρηνεί δίπλα στον άντρα της, ο οποίος βασανίστηκε μέχρι θανάτου σε κέντρο πλύσης εγκεφάλου. Στο χέρι του κρατά ένα έγγραφο που υποχρεώθηκε να υπογράψει, το οποίο δυσφημεί το Φάλουν Γκονγκ. (The Art of Zhen-Shan-Ren)

 

Σχετικά με την έκθεση

Η «Τέχνη της Αλήθειας, Καλοσύνης, Ανεκτικότητας» (The Art of Zhen Shan Ren) είναι μια διεθνής έκθεση που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2004 και έχει περιοδεύσει σε περισσότερες από 40 χώρες και 200 πόλεις ανά τον κόσμο με σκοπό να ευαισθητοποιηθεί το κοινό για μια από τις πιο τραγικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της εποχής μας, τη δίωξη του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα, δείχνοντας παράλληλα τη δύναμη της ομορφιάς στην τέχνη.

Οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν με τα έργα τους είναι ασκούμενοι του Φάλουν Γκονγκ, μιας αρχαίας πνευματικής εξάσκησης για την καλλιέργεια νου και σώματος. Από το 1992 που το Φάλουν Γκονγκ δημοσιοποιήθηκε στην Κίνα, έφτασαν να το ασκούν πάνω από 70 εκατομμύρια άνθρωποι μέσα σε λίγα χρόνια και η κοινωνία της Κίνας άρχισε να αλλάζει προς το καλύτερο. Παρ’ όλα αυτά, το κινεζικό καθεστώς (ΚΚΚ) δεν μπορούσε να δεχτεί ότι εκατομμύρια άνθρωποι αφοσιώνονταν σε κάτι που ήταν έξω από την γραμμή του κόμματος, με αποτέλεσμα τον Ιούλιο του 1999 να ξεκινήσει τη δίωξή τους, η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

An Orphan's Sorrow
«Η θλίψη ενός ορφανού» του Ντονγκ Σιτσιάνγκ, 2006. Λάδι σε καμβά, 122 x 122 εκ. Ένα μικρό κορίτσι κρατάει ό,τι απέμεινε από τους γονείς της – τις στάχτες τους. Το σακάκι του πατέρα της καλύπτει το μικρό της σώμα και είναι πιθανότατα η μόνη της προστασία από τον επερχόμενο χειμώνα.Εμπνευσμένος από καταγεγραμμένα γεγονότα, ο πίνακας αναδεικνύει ό,τι αγνό υπάρχει στο βασανισμένο βλέμμα του παιδιού.Η γραφή στον τοίχο προσδιορίζει το στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας, όπου οι γονείς της πιθανότατα σκοτώθηκαν. (The Art of Zhen Shan Ren)

 

Όλα τα έργα της έκθεσης είναι εμπνευσμένα από αληθινές εμπειρίες των ίδιων των καλλιτεχνών. Ακόμη και τα πιο «σκληρά» από αυτά εκπέμπουν φως, λεπτότητα, πνευματικότητα και έναν σπάνιο πλούτο συναισθημάτων. Η τεχνοτροπία των έργων είναι νεο-αναγεννησιακή, ενώ το υψηλό επίπεδο και η θεματολογία τους αντανακλά το ενάρετο μονοπάτι των καλλιτεχνών και την ομορφιά της εσωτερικής καλλιέργειας του ανθρώπου. Σε αυτό το βίντεο μπορείτε να γνωρίσετε τους καλλιτέχνες.

* * * * *

1-6 Αυγούστου, πλατεία Θερμοποτάμου
Λουτρά Αιδηψού, Εύβοια
Εγκαίνια: 1η Αυγούστου, ώρα 19:00
Ώρες λειτουργίας: 19:00 – 23:00

Είσοδος ελεύθερη

Διοργάνωση: Δήμος Ιστιαίας-Αιδηψού

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

Σχολιάστε