Παρασκευή, 26 Απρ, 2024
Η Λίντα Γιακαρίνο κατά τη διάρκεια του Seat At The Table στη Νέα Υόρκη στις 23 Μαρτίου 2022. (Cindy Ord/Getty Images for The Female Quotient)

Ποια είναι η νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter;

Η Λίντα Γιακαρίνο, η νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter, έχει εμπειρία δεκαετιών στον κλάδο της διαφήμισης και κατέχει θέση στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF).

Ο δισεκατομμυριούχος Έλον Μασκ, ο οποίος διευθύνει το Twitter από τότε που το αγόρασε το περασμένο φθινόπωρο, δήλωσε ότι είναι «ενθουσιασμένος» που καλωσορίζει τη Γιακαρίνο στη θέση, την οποία θα αναλάβει σε περίπου έξι εβδομάδες. Ο Μασκ πρόσθεσε ότι η Γιακαρίνο «θα επικεντρωθεί κυρίως στις επιχειρηματικές δραστηριότητες», ενώ ο ίδιος «θα επικεντρωθεί στο σχεδιασμό προϊόντων και στη νέα τεχνολογία».

Η Γιακαρίνο αποφοίτησε από το Κρατικό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια το 1985. Ζει στο Sea Cliff της Νέας Υόρκης με τον σύζυγό της και έχουν δύο παιδία.

Εκτεταμένο διαφημιστικό ιστορικό

Η 60χρονη Γιακαρίνο, έχει πλούσιες σχέσεις με κορυφαίους διευθυντές μάρκετινγκ και άλλα στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, γεγονός που μπορεί ενδεχομένως να ωφελήσει το Twitter καθώς προσπαθεί να αντιστρέψει την πτώση δισεκατομμυρίων δολαρίων στα διαφημιστικά έσοδα μετά την εξαγορά του Μασκ.

Η πιο πρόσφατη θέση της Γιακαρίνο ήταν πρόεδρος της παγκόσμιας διαφήμισης και των συνεργασιών στην NBCUniversal που ανήκει στην Comcast. Επέβλεπε όλη τη στρατηγική της αγοράς και τα διαφημιστικά έσοδα για ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της NBCUniversal που αποτελείται από ραδιοτηλεοπτικά, καλωδιακά και ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία. Τα έσοδα ανήλθαν σε σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Γιακαρίνο εντάχθηκε στην NBCUniversal το 2011, περίπου την εποχή που η Comcast ολοκλήρωνε τη συγχώνευσή της με το NBC. Εκτός από την επίβλεψη της διαφημιστικής στρατηγικής του δικτύου σε τηλεοπτικές και ψηφιακές ιδιότητες, έπαιξε επίσης βασικό ρόλο στην έναρξη της διαφημιστικής υπηρεσίας ροής του δικτύου Peacock το 2020.

Ένα εταιρικό προφίλ στην NBCUniversal έδειξε ότι επέβλεπε μια ομάδα 2.000 ατόμων, πιθανότατα περισσότερους ανθρώπους από αυτούς που εργάζονται στο Twitter. Ο Μασκ δήλωσε σε δημοσιογράφο του BBC ότι η εταιρεία έχει μειωθεί σε 1.500 άτομα μετά από αρκετές απολύσεις υπό την εποπτεία του.

Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ

Στο προφίλ της στο LinkedIn, η Γιακαρίνο αναφέρει ότι είναι εκτελεστική πρόεδρος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ από τον Ιανουάριο του 2019. Συγκεκριμένα, είναι πρόεδρος της ομάδας εργασίας του WEF για το μέλλον της εργασίας.

Είναι επίσης μέλος της συντονιστικής επιτροπής των διοικητών της βιομηχανίας μέσων ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και πολιτισμού του WEF. Σύμφωνα με τον ιστότοπο του WEF, η επιτροπή, η οποία αποτελείται από διευθύνοντες συμβούλους και προέδρους οργανισμών-εταίρων, «καθορίζει την ατζέντα του κλάδου και οδηγεί την αλλαγή» στα μέσα ενημέρωσης και την ψυχαγωγία, ώστε «να καταστεί δυνατή μια πιο ενημερωμένη, ενωμένη και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνία».

Οι επικριτές του WEF ισχυρίζονται συχνά ότι ο οργανισμός εργάζεται για τον έλεγχο του κόσμου μέσω της επιρροής του στην παγκόσμια πολιτική, την οικονομία και τα μέσα ενημέρωσης. Συνήθως υποστηρίζουν ότι η εστίαση του WEF στην παγκοσμιοποίηση και η προώθηση των νεοφιλελεύθερων οικονομικών πολιτικών αποτελούν απόδειξη αυτού του στόχου.

Ένα σήμα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) φαίνεται στο συνεδριακό κέντρο κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησής του στο Νταβός στις 23 Μαΐου 2022. (Fabrice Coffrini/AFP via Getty Images)

 

Το προφίλ της Γιακαρίνο αναφέρει ότι είναι επίσης «ιδιαίτερα αφοσιωμένη» στην πρωτοβουλία Value in Media.

Αυτό το ερευνητικό έργο του WEF, εν μέρει, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι διάφοροι ενδιαφερόμενοι στα μέσα ενημέρωσης -όπως οι δημιουργοί περιεχομένου, οι διαφημιστές, οι εταιρείες μάρκετινγκ και οι καταναλωτές- καταναλώνουν και προωθούν το περιεχόμενο των μέσων ενημέρωσης.

Εξετάζει επίσης πώς οι άνθρωποι καταναλώνουν και πληρώνουν για το περιεχόμενο, πώς αυτό εξελίσσεται και πώς η τεχνολογία και οι μεγάλοι διαφημιστές μπορούν και πρέπει να διαμορφώνουν το περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης και να επηρεάζουν το περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Εργασία με την κυβέρνηση των ΗΠΑ

Η Γιακαρίνο διορίστηκε το 2018 από τον τότε πρόεδρο Ντόναλτ Τραμπ για να υπηρετήσει στο Συμβούλιο του για τον αθλητισμό και τη διατροφή για δύο χρόνια.

Ξεχωριστά, ως πρόεδρος του Συμβουλίου Διαφήμισης το 2021 και το 2022, η Γιακαρίνο συνεργάστηκε με τον Λευκό Οίκο και την κυβέρνηση Μπάιντεν, καθώς και με την επιχειρηματική κοινότητα, για να συμβάλει στη δημιουργία μιας εκστρατείας εμβολιασμού COVID-19 που έφτασε σε πάνω από 200 εκατομμύρια Αμερικανούς.

Συνέντευξη επί σκηνής με τον Μασκ

Η Γιακαρίνο πήρε συνέντευξη από τον Μασκ επί σκηνής σε ένα διαφημιστικό συνέδριο στο Μαϊάμι τον περασμένο μήνα, όπου τον ενθάρρυνε να εξετάσει το ενδεχόμενο να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να έχουν επιρροή στο περιεχόμενο της πλατφόρμας.

«Έτσι, έχετε μια τεράστια πλατφόρμα, έχετε ένα όραμα που είναι ένα φάσμα απλά καθημερινής, ανοιχτής πηγής συζήτησης, και μπορούν να διεξάγουν τη ζωή τους, τις επιχειρήσεις τους, το εμπόριο τους, οτιδήποτε μπορούν να κάνουν στην πλατφόρμα σας, αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο όραμα», είπε.

«Αλλά στη μέση θα πρέπει να υπάρχει διαφημιστική ευκαιρία- ακούγεται σαν μια μεγάλη ευκαιρία. Μπορώ να μιλήσω για το εμπορικό σήμα μου, μπορώ να κάνω τους πελάτες μου να επικοινωνήσουν και μπορούν επίσης να αγοράσουν πράγματα- ακούγεται πολύ καλό, σωστά; … Αλλά πρέπει να αισθάνονται ότι υπάρχει μια ευκαιρία γι’ αυτούς να επηρεάσουν αυτό που χτίζετε, αυτό το όραμα».

Απαντώντας, ο Μασκ είπε: «Είναι σημαντικό ότι -αν έλεγα “ναι, θα μπορούσατε να με επηρεάσετε”, αυτό θα ήταν λάθος. Αυτό θα ήταν πολύ λάθος. Αυτό θα ήταν μια μείωση της ελευθερίας του λόγου».

Ακολουθήστε μας στο Telegram @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο Facebook @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο Twitter @epochtimesgreece

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε