Παρασκευή, 01 Μαρ, 2024
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford Τζιμ Φάρλεϊ ποζάρει με το ηλεκτροκίνητο φορτηγό Ford F-150 Lightning κατά τη διάρκεια των αποκαλυπτηρίων στα παγκόσμια κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Ντίρμπορν του Μισισιπή, στις 19 Μαΐου 2021. (Rebecca Cook/Reuters)

«Προσγείωση στην πραγματικότητα» – Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford προσπάθησε να κάνει οδικό ταξίδι με το ηλεκτρικό φορτηγό F-150

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford Τζιμ Φάρλεϊ παραδέχτηκε ότι «προσγειώθηκε στην πραγματικότητα» όταν προσπάθησε να κάνει ένα ταξίδι με το ηλεκτρικό Ford F-150.

«Η φόρτιση ήταν αρκετά δύσκολη», φαίνεται να λέει ο κ. Φάρλεϊ σε ένα βίντεο στο X, πρώην γνωστό ως Twitter. «Ήταν μια πραγματικά καλή προσγείωση στην πραγματικότητα των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας και της σημασίας της γρήγορης φόρτισης και του τι θα πρέπει να κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία φόρτισης».

Στην Καλιφόρνια, ο κ. Φάρλεϊ είπε ότι αντιμετώπισε αργούς χρόνους φόρτισης. Όταν χρησιμοποίησε έναν φορτιστή χαμηλής ταχύτητας, χρειάστηκαν περίπου 40 λεπτά για να φορτίσει την μπαταρία του ηλεκτρικού F-150 στο 40 τοις εκατό.

Σύμφωνα με τη Ford, η εταιρεία δήλωσε ότι συνεργάστηκε με την Telsa για να επιτρέψει στους πελάτες της Ford να χρησιμοποιήσουν τους περισσότερους από 12.000 υπερφορτιστές Tesla Superchargers το επόμενο έτος. Άλλα ηλεκτρικά οχήματα έχουν επίσης ανακοινώσει συνεργασίες με την Tesla.

«Οι μεγάλες μετακινήσεις με ένα ηλεκτρικό φορτηγό είναι μια πράξη πρωτοπορίας, όχι επειδή είναι δύσκολες ή επικίνδυνες, αλλά επειδή είναι ένας νέος τρόπος να βιώσουμε την Αμερική», έγραψε ο κ. Φάρλεϊ σε μια ανάρτηση στο LinkedIn στις 7 Αυγούστου. «Η μετάβαση από τα πρατήρια καυσίμων στους σταθμούς φόρτισης απαιτεί νέες συμπεριφορές και ανοίγει νέες δυνατότητες».

Ένα ακόμη θέμα με τη φόρτιση

Το γεγονός αυτό έρχεται αφού ένας Καναδός δήλωσε σε ειδησεογραφικά πρακτορεία ότι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το ηλεκτρικό φορτηγό Ford του, αφού υπέστη βλάβες στη φόρτιση κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Ο Νταλμπίρ Μπάλα από το Λα Σαλλ της Μανιτόμπα δήλωσε ότι εγκατέλειψε το Lightning του στη Μινεσότα τον περασμένο μήνα, αφού δεν μπορούσε να φορτίσει την μπαταρία του σε δύο διαφορετικούς σταθμούς.

Στη συνέχεια, συνέχισε τη διαδρομή του με ένα νοικιασμένο βενζινοκίνητο όχημα, όπως είπε. Η σύζυγός του και τα τρία παιδιά του τον συνόδευσαν στο ταξίδι προς το Ουισκόνσιν και το Σικάγο, ξεκινώντας με τρεις προγραμματισμένες στάσεις για να επαναφορτιστεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

«Ήταν πραγματικά μια εφιαλτική απογοήτευση για εμάς», δήλωσε ο κ. Μπάλα στο CBC News.

Η πρώτη του στάση ήταν στο Φάργκο της Βόρειας Ντακότα, περίπου 350 χιλιόμετρα νότια του Γουίνιπεγκ. Πλήρωσε 56 δολάρια για να φορτίσει την μπαταρία του οχήματός του από το 10 τοις εκατό στο 90 τοις εκατό της ισχύος.

Τα προβλήματα άρχισαν στην επόμενη στάση του στο Άλμπερτβιλ της Μινεσότα, όταν έλαβε ένα μήνυμα «ελαττωματικής σύνδεσης» στο φορτηγό του αφού είχε συνδέσει τον φορτιστή. Κάλεσε τον αριθμό που αναγραφόταν στον φορτιστή για βοήθεια, αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση.

«Ήταν στο κατάστημα για 6 μήνες. Δεν μπορώ να το πάρω στην καλύβα μου στη λίμνη. Δεν μπορώ να το πάρω για κάμπινγκ εκτός δικτύου. Δεν μπορώ να το πάρω ούτε για ένα οδικό ταξίδι», πρόσθεσε. «Μπορώ να το οδηγήσω μόνο στην πόλη -η μεγαλύτερη απάτη της σύγχρονης εποχής».

Το φορτηγάκι Ford F-150 Lightning κατά τη διάρκεια εκδήλωσης Τύπου στη Νέα Υόρκη στις 26 Μαΐου 2021. (Brendan McDermid/Reuters)

 

Σε απάντηση, η Ford Motor Co. δήλωσε στα ειδησεογραφικά πρακτορεία ότι «εξετάζει την περίπτωση αυτού του μεμονωμένου πελάτη». Δεν δόθηκαν άλλες λεπτομέρειες.

«Η εμπειρία αυτού του πελάτη αναδεικνύει την επείγουσα ανάγκη να βελτιωθεί γρήγορα η πρόσβαση στη δημόσια φόρτιση σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά», αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση της Ford. «Οι πιστοποιημένοι αντιπρόσωποι της Ford για EV θα εγκαταστήσουν στους αντιπροσώπους τους γρήγορους φορτιστές DC με πρόσβαση στο κοινό μέχρι τις αρχές του 2024, παρέχοντας εναλλακτικές επιλογές φόρτισης σε σχέση με αυτές που είναι διαθέσιμες σήμερα. Η Ford ήταν επίσης η πρώτη στον κλάδο που απέκτησε πρόσβαση σε πάνω από 12.000 φορτιστές Tesla Superchargers για τους οδηγούς της Ford».

Άλλα θέματα

Μια έκθεση της Αμερικανικής Ένωσης Αυτοκινήτων (AAA), που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο, διαπίστωσε ότι η αυτονομία της μπαταρίας του οχήματος μειώνεται σημαντικά όταν μεταφέρει βαριά φορτία – ενδεχομένως θέτοντας σε κίνδυνο τη χρήση του οχήματος ως φορτηγό εργασίας. Αυτό περιλαμβάνει τη μεταφορά αντικειμένων όπως εργαλεία, εργαλειοθήκες, εξοπλισμό και άλλα αντικείμενα.

«Στην περίπτωση των ηλεκτρικών φορτηγών με μπαταρία που χρησιμοποιούνται ως οχήματα εργασίας, τα μόνιμα φορτία (όπως σχάρες εξοπλισμού, εργαλειοθήκες και δίσκοι εξοπλισμού που είναι ενσωματωμένοι στο όχημα) θα μειώνουν την εμβέλεια ανά πάσα στιγμή, ακόμη και χωρίς πρόσθετο φορτίο», δήλωσε η AAA.

Η AAA σημείωσε ότι οι πιθανοί αγοραστές θα πρέπει να σημειώσουν τι είδους οδήγηση θα κάνουν πριν προβούν στην αγορά, προσθέτοντας ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά είναι καλύτερα προσαρμοσμένα για αστική οδήγηση.

«Οι δοκιμές μας αποκάλυψαν μια σημαντική μείωση της αυτονομίας, αλλά είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Lightning ήταν φορτωμένο κοντά στη μέγιστη χωρητικότητά του», δήλωσε ο Γκρεγκ Μπράνον, διευθυντής της μονάδας μηχανικής αυτοκινήτων της AAA, σε δελτίο τύπου. «Οι περισσότεροι αγοραστές πιθανότατα θα χρησιμοποιήσουν το Lightning τους με ελαφρύτερο φορτίο, με αποτέλεσμα πολύ μικρότερη μείωση της αυτονομίας».

Μείωση τιμών

Τον περασμένο μήνα, εν τω μεταξύ, η Ford μείωσε τις τιμές του F-150 Lightning, συμπεριλαμβανομένης μιας μείωσης 17% για το βασικό μοντέλο, καθώς στοχεύει να ενισχύσει το μερίδιό της σε μια αγορά EV που κυριαρχείται από την Tesla.

Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ντιτρόιτ, η οποία είχε αυξήσει τις τιμές του Lightning νωρίτερα φέτος, δήλωσε ότι ήταν σε θέση να μειώσει τις τιμές μετά από βελτιώσεις στην κλίμακα και το κόστος των πρώτων υλών της μπαταρίας.

Η κίνηση αυτή έρχεται εν μέσω ενός πολέμου τιμών που ξεκίνησε από την Tesla πριν από μερικούς μήνες, που είδε τα EV των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών να συσσωρεύονται στους αντιπροσώπους καθώς οι πωλήσεις επιβραδύνονται.

«Το Ford Lightning είναι ένα καλό όχημα, απλά κάπως ακριβό, ειδικά με βάση τα υψηλά επιτόκια στις μέρες μας για κάθε είδους δάνειο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Έλον Μασκ σε μια ανάρτηση στο X τον περασμένο μήνα.

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε