Παρασκευή, 26 Απρ, 2024
Ένα φορτηγό πλοίο πλέει στον Ρήνο στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022. Λόγω της συνεχιζόμενης ξηρασίας, η στάθμη του Ρήνου έχει φτάσει σε χαμηλό επίπεδο. Η στάθμη του Ρήνου κοντά στην Κολωνία ήταν 76 εκατοστά (χαμηλό: 69 εκατοστά). Στο Ντίσελντορφ μετρήθηκε 34 εκατοστά (23 εκατοστά). Για τις επόμενες ημέρες αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη πτώση της στάθμης των υδάτων. (Federico Gambarini/dpa μέσω AP)

Ξηρασία στην Ευρώπη: Σε κίνδυνο η γερμανική βιομηχανία καθώς πέφτει η στάθμη του Ρήνου

ΒΕΡΟΛΙΝΟ – Το μεγαλύτερο βιομηχανικό λόμπι της Γερμανίας προειδοποίησε την Τρίτη ότι τα εργοστάσια ενδέχεται να αναγκαστούν να περιορίσουν την παραγωγή ή να τη σταματήσουν εντελώς, επειδή η πτώση της στάθμης των υδάτων στον ποταμό Ρήνο δυσχεραίνει τη μεταφορά φορτίων.

Η στάθμη του Ρήνου στο Έμεριχ, κοντά στα ολλανδικά σύνορα, έπεσε κατά άλλα τέσσερα εκατοστά μέσα σε 24 ώρες, αγγίζοντας το μηδέν στον μετρητή βάθους.

Οι αρχές λένε ότι η ίδια η ναυτιλιακή λωρίδα εξακολουθεί να έχει βάθος σχεδόν 200 εκατοστά, αλλά η μέτρηση ρεκόρ χαμηλού επιπέδου το πρωί της Τρίτης υπογραμμίζει την ακραία έλλειψη νερού που προκαλείται από την πολύμηνη ξηρασία που πλήττει μεγάλο μέρος της Ευρώπης.

«Η συνεχιζόμενη ξηρασία και τα χαμηλά επίπεδα νερού απειλούν την ασφάλεια εφοδιασμού της βιομηχανίας», δήλωσε ο Holger Loesch, αναπληρωτής επικεφαλής του επιχειρηματικού λόμπι BDI.

Ο Loesch δήλωσε ότι η μετατόπιση του φορτίου από το ποτάμι στο τρένο ή στη μεταφορά είναι δύσκολη λόγω της περιορισμένης χωρητικότητας των σιδηροδρόμων και της έλλειψης μηχανοδηγών.

«Είναι μόνο θέμα χρόνου να απενεργοποιηθούν οι εγκαταστάσεις στη χημική βιομηχανία και τη χαλυβουργία, το πετρέλαιο και τα δομικά υλικά δεν θα φτάνουν στον προορισμό τους και οι μεταφορές μεγάλης χωρητικότητας και βαρέων εμπορευμάτων δεν θα μπορούν πλέον να πραγματοποιηθούν», δήλωσε, προσθέτοντας ότι αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε συμφόρηση του εφοδιασμού και να προκύψει εργασία βραχείας απασχόλησης.

Ο Loesch προειδοποίησε ότι ο ενεργειακός εφοδιασμός θα μπορούσε επίσης να επιβαρυνθεί περαιτέρω, καθώς επηρεάζονται τα πλοία που μεταφέρουν άνθρακα και βενζίνη κατά μήκος του Ρήνου.

Οι οδηγοί στη νότια Γερμανία πρέπει ήδη να πληρώνουν σημαντικά περισσότερα καύσιμα από ό,τι εκείνοι που βρίσκονται βορειότερα, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου της Γερμανίας. Η ADAC δήλωσε ότι το ντίζελ πωλείται κάτω από 1,82 ευρώ ανά λίτρο στο Αμβούργο, ενώ στο νοτιοδυτικό κρατίδιο της Βάδης-Βυρτεμβέργης κοστίζει κατά μέσο όρο 1,97 ευρώ.

Η BDI δήλωσε ότι ξηρασίες όπως αυτή που παρατηρήθηκε φέτος θα μπορούσαν να γίνουν πιο συχνές στο μέλλον και κάλεσε την κυβέρνηση να συμβάλει στην στενή παρακολούθηση των επιπέδων των υδάτων και να αντιδράσει έγκαιρα σε πιθανά προβλήματα μεταφοράς στις πλωτές οδούς της Γερμανίας.

Η μετεωρολογική υπηρεσία της Γερμανίας έχει προβλέψει έντονες βροχοπτώσεις προς το τέλος της εβδομάδας, οι οποίες θα μπορούσαν να προσφέρουν κάποια ανακούφιση στις εταιρείες ποτάμιας ναυτιλίας.

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε