Πέμπτη, 14 Νοέ, 2024
Καροτσάκια αγορών έξω από ένα κατάστημα Target κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, στις 26 Νοεμβρίου 2021. (Brendan McDermid/Reuters)

Η εταιρία Target δέχεται τεράστιο μποϊκοτάζ ύστερα από προώθηση προϊόντων «Pride» στις ΗΠΑ

Η μετοχή της Target έχει υποχωρήσει πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες από τότε που η εταιρεία προκάλεσε αντιδράσεις για την παρουσίαση της τελευταίας σειράς προϊόντων ΛΟΑΤΚΙ.

Από τότε που οι αντιδράσεις έπληξαν την Target, η μετοχή της εταιρείας λιανικής πώλησης με έδρα τη Μινεάπολη έχει υποχωρήσει περίπου 12%, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Dow Jones Market Data Group. Αυτό ισοδυναμεί με απώλεια άνω των 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε αγοραία αξία, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Την Τετάρτη 17 Μαΐου, περίπου την ώρα που ξέσπασε η διαμάχη, η μετοχή της Target έκλεισε στα 160,96 δολάρια ανά μετοχή, δίνοντας στην εταιρεία κεφαλαιοποίηση 74,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά περίπου εννέα ημέρες αργότερα, την Παρασκευή 26 Μαΐου, η μετοχή της εταιρείας διολίσθησε στα 138,93 δολάρια.

Εν μέσω των αντιδράσεων -με επικεφαλής εξέχοντες συντηρητικούς λογαριασμούς στο Twitter- η εταιρεία επιβεβαίωσε με δελτίο τύπου ότι αφαίρεσε ορισμένα από τα ρούχα της «συλλογής υπερηφάνειας» και τοποθέτησε τα εν λόγω είδη στο πίσω μέρος των καταστημάτων σε ορισμένες τοποθεσίες. Αλλά το δελτίο προσπάθησε να ρίξει την ευθύνη σε άτομα που ηγούνταν του μποϊκοτάζ, υποστηρίζοντας ότι υπήρξαν «απειλές» που στόχευαν το «αίσθημα ασφάλειας» των υπαλλήλων της Target.

«Από τότε που παρουσιάσαμε τη φετινή συλλογή, έχουμε βιώσει απειλές που επηρεάζουν το αίσθημα ασφάλειας και ευημερίας των μελών της ομάδας μας κατά τη διάρκεια της εργασίας τους», ανέφερε η εταιρεία, χωρίς να διευκρινίσει τις συγκεκριμένες απειλές. Δεν είναι σαφές αν κατατέθηκε κάποια αναφορά στην αστυνομία από την εταιρεία. «Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις ασταθείς συνθήκες, κάνουμε προσαρμογές στα σχέδιά μας, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης αντικειμένων που βρέθηκαν στο επίκεντρο της πιο σημαντικής συγκρουσιακής συμπεριφοράς», ανέφερε επίσης.

Μποϊκοτάζ

Ξεκινώντας νωρίτερα αυτό το μήνα, ορισμένοι συντηρητικοί influencers σημείωσαν ότι η εταιρεία πωλούσε παιδικά ρούχα και προϊόντα με εικόνες και δηλώσεις ΛΟΑΤΚΙ, συμπεριλαμβανομένων ρούχων με θέμα ΛΟΑΤΚΙ για νεογέννητα βρέφη.

Ο ιστότοπος της Target δείχνει ότι πρόσφατα κυκλοφόρησε μια «Pride Συλλογή» για το 2023, συμπεριλαμβανομένων των προαναφερθέντων ολόσωμων φορμών για βρέφη. Ένα πουκάμισο περιλαμβάνει τη δήλωση «Αισθάνομαι Περήφανος», ενώ ένα άλλο διαθέτει ουράνια τόξα και καρδιές μαζί με αυτό που φαίνεται να είναι τα χρώματα της σημαίας των τρανσέξουαλ, δηλαδή το θαμπό ροζ, το λευκό και το γαλάζιο.

Η εταιρεία πωλεί επίσης ΛΟΑΤΚΙ βιβλία που απευθύνονται σε παιδιά, όπως το «Bye-bye Binary» και το «What Are Your Words», το οποίο λέει στα παιδιά πώς να χρησιμοποιούν τις αντωνυμίες των τρανσέξουαλ. Ορισμένα προϊόντα για παιδιά φαίνεται να παρουσιάζουν drag queens, όπως δείχνει ο ιστότοπος.

Η συντηρητική σχολιάστρια Κάντις Όουενς, του Daily Wire, πρότεινε στους πολίτες να μποϊκοτάρουν την Target λόγω των προϊόντων. «Δεν μπορώ να δηλώσω αρκετά πόσο σημαντικό είναι για τους ανθρώπους να επιλέξουν να μην ψωνίζουν από το Target. Ποτέ δεν υπήρξε εταιρεία που να είναι περισσότερο υπέρ του τρανσέξουαλ από την Target», έγραψε νωρίτερα τον Μάιο.

Η ανακοίνωση της εταιρείας προσπάθησε επίσης να ρίξει τα είδη «υπερηφάνειας» ως μέρος μιας συνηθισμένης, ετήσιας σειράς προϊόντων που προσφέρει η εταιρεία.

Συντηρητικές ομάδες έχουν ξεκινήσει εκστρατείες υπογραφών και εκστρατείες κατά των ΛΟΑΤΚΙ εμπορευμάτων της Target, όπως εμφανίζονται στις 24 Μαΐου 2023. (Darlene McCormick Sanchez/The Epoch Times)

 

«Για περισσότερο από μια δεκαετία, η Target προσφέρει μια ποικιλία προϊόντων που στοχεύουν στον εορτασμό του Μήνα Υπερηφάνειας», αναφέρεται στην ανακοίνωση, προσθέτοντας ότι η Target θα «επικεντρωθεί» στο να «προχωρήσουμε με τη συνεχή δέσμευσή μας προς την κοινότητα LGBTQIA+ και να σταθούμε δίπλα τους καθώς γιορτάζουμε τον Μήνα Υπερηφάνειας και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Η αντίδραση κατά της Target είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά αντιδράσεων πελατών κατά εταιρειών που προωθούν αριστερά προϊόντα.

Τον περασμένο μήνα, η Bud Light παρήγαγε μια μπύρα με το πρόσωπο της τρανσέξουαλ προσωπικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ντίλαν Μαλβέινι, προκαλώντας μια ευρεία έκκληση για μποϊκοτάζ της μπύρας. Μια ανάλυση δείχνει ότι η εταιρεία υπέστη απώλεια 15,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην κεφαλαιοποίηση της αγοράς στον απόηχο του μποϊκοτάζ, ενώ τα στοιχεία του κλάδου δείχνουν ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 23% από την εβδομάδα που έληξε στις 6 Μαΐου.

Ακολουθήστε μας στο Telegram @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο Facebook @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο Twitter @epochtimesgreece

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε