Ο διευθύνων σύμβουλος του κοινωνικού μέσου δικτύωσης Parler, σχολίασε μια αναφορά σχετικά με έναν αλγόριθμο του Facebook που φέρεται να μειώνει την εμβέλεια εναλλακτικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων και να προωθεί ΜΜΕ με τα οποία συνεργάζεται.
Ο Τζον Μάτζε, σε συνέντευξή του στο Fox News, είπε ότι ένας «μυστικός εσωτερικός αλγόριθμος είναι με κάποιο τρόπο οργουελικός», αναφερόμενος στο δυστοπικό μυθιστόρημα «1984» του Τζωρτζ Όργουελ.
«Το Parler πιστεύει ότι οι άνθρωποι πρέπει να αποφασίζουν μόνοι τους για το τι πιστεύουν πως είναι μεροληπτικό ή τι να πιστεύουν και τι θα ήθελαν να ακολουθήσουν, ώστε να επιλέξουν μόνοι τους στο Parler το θέμα που τους ενδιαφέρει», είπε.
Οι New York Times, επικαλούμενοι ανώνυμες πηγές, ισχυρίστηκαν ότι το Facebook άλλαξε τον αλγόριθμό του μετά τις εκλογές της 3ης Νοεμβρίου, για να ενισχύσει τα CNN, NPR, NY Times και άλλα μεγάλα ειδησεογραφικά πρακτορεία σε σχέση με κάποια άλλα όπως το Breitbart News ή το Occupy Democrats.
Ο Μάτζε εξήγησε πως πιστεύει ότι «το καλύτερο είναι να υπάρχει ένας απλός αλγόριθμος που να λειτουργεί χρονολογικά και να επιτρέπει στους ανθρώπους να φιλτράρουν αυτό που θέλουν να δουν».
«Δε νομίζω ότι σε κανέναν από εμάς αρέσει το μεροληπτικό περιεχόμενο», είπε ο Μάτζε. «Και έτσι όταν οι άνθρωποι μπορούν να αποφασίσουν από μόνοι τους τι πιστεύουν πως είναι εντός των κανόνων της κοινωνίας και τι θέλουν να συζητήσουν, πρέπει να τους αφήσουμε να το επιλέξουν μόνοι τους».
Ο εκπρόσωπος του Facebook Τζο Όζμπορν σε απάντησή του στο άρθρο της NY Times, είπε στα πρακτορεία ειδήσεων ότι «υπάρχουν πολλές μεταβλητές για κάθε προϊόν, όλες με στόχο τη δημιουργία της καλύτερης δυνατής εμπειρίας για τους ανθρώπους». Δεν φάνηκε να επιβεβαιώνει ή να αρνείται εάν όντως υπάρχει ένας τέτοιος αλγόριθμος που μειώνει την εμβέλεια συγκεκριμένων ειδησεογραφικών πρακτορείων.
«Οι ισχυρισμοί αυτού του άρθρου βασίζονται σε πηγές που δεν είναι αρμόδιες για την λήψη αποφάσεων σχετικά με προϊόντα και προωθούν τη δική τους στενόμυαλη εντύπωση για το πώς λειτουργούμε», συνέχισε ο Όζμπορν.
Το προσωπικό της Epoch Times παρατήρησε ότι η επισκεψιμότητα στην σελίδα της στο Facebook έχει μειωθεί από την ημέρα των εκλογών.
«Δεν προσποιούμαστε ότι είμαστε ειδικοί στην ειδησεογραφία ή ότι είμαστε ειδικοί στην επαλήθευση των γεγονότων», πρόσθεσε ο Μάτζε σχετικά με το Parler. «Προσφέρουμε απλώς στους ανθρώπους μια πλατφόρμα και τους αφήνουμε να αποφασίσουν τι θέλουν και τι δεν θέλουν να δουν και νομίζω ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος να το κάνει κανείς».
Τις τελευταίες εβδομάδες, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ και ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter Τζακ Ντόρσεϊ δέχτηκαν πυρά από τους Ρεπουμπλικάνους νομοθέτες για τη λογοκρισία συντηρητικών ειδησεογραφικών πρακτορείων, απόψεων και ορισμένων άρθρων. Πρότειναν ότι η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FCC) πρέπει να αλλάξει τον νόμο του Άρθρου 230 που προστατεύει τις εταιρείες κοινωνικών μέσων από αγωγές.
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε μας στο Facebook @epochtimesgreece