Πέμπτη, 05 Αυγ, 2021
Ένας μαθητής παρακολουθεί εξ αποστάσεως μάθημα στο Κέντρο Διδασκαλίας STAR στην πόλη Κάλβερ, Καλιφ., 10 Σεπτεμβρίου 2020. (Robyn Beck/AFP μέσω Getty Images)

Η υγεία των παιδιών που λαμβάνουν ψηφιακή διδασκαλία ίσως επιδεινώνεται: CDC

Παιδιά που λαμβάνουν εξ αποστάσεως διδασκαλία ή ένα συνδυασμένο πρόγραμμα εξ αποστάσεως και παραδοσιακής, είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν χειρότερη συναισθηματική και διανοητική υγεία, καθώς και λιγότερη κίνηση, χρόνο με φίλους, και χρόνο στο εξωτερικό περιβάλλον σε σύγκριση με παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC) των ΗΠΑ.

«Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να προκαλεί περισσότερους κινδύνους από την κατά πρόσωπο εκπαίδευση σε σχέση με την διανοητική και συναισθηματική υγεία παιδιού και γονέων και με κάποιες συμπεριφορές που στηρίζουν την υγεία», είπαν οι ερευνητές, προσθέτοντας ότι παιδιά «μπορεί να χρειάζονται πρόσθετη στήριξη για να υπερβούν τις επιδράσεις της πανδημίας.»

Πριν την πανδημία, περισσότερα από 8 εκατομμύρια παιδιά ηλικίας 3 έως 17 υπέφεραν από κάποια προβληματική κατάσταση συμπεριφοράς ή διανοητικής υγείας, σύμφωνα με το National Survey of Children’s Health (pdf). Το άγχος, διαταραχές συμπεριφοράς, και η θλίψη ήταν οι πιο κοινές προβληματικές καταστάσεις.

Τα ευρήματα της έρευνας του CDC βασίζονταν σε ερωτήσεις σε 1.290 γονείς παιδιών ηλικίας 5 έως 12 που λάμβαναν είτε κατά πρόσωπο εκπαίδευση, διαδικτυακή εκπαίδευση, ή έναν συνδυασμό διαδικτυακής με κατά πρόσωπο εκπαίδευσης. Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 8 Οκτωβρίου και 13 Νοεμβρίου 2020.

Γονείς παιδιών που είχαν διαδικτυακή εκπαίδευση θα ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν επιδείνωση της συναισθηματικής ή διανοητικής υγείας των παιδιών τους (24,9 τοις εκατό) από γονείς τα παιδιά των οποίων λάμβαναν κατά πρόσωπο εκπαίδευση στο σχολείο (15,9 τοις εκατό). Αλλά αναφορές άγχους και θλίψης ήταν παρόμοιες σε παιδιά και στα τρία εκπαιδευτικά μοντέλα, πράγμα που υπογραμμίζει την σημασία της παροχής υπηρεσιών διανοητικής υγείας των σχολείων σε μαθητές.

Ερευνητές μιας διαφορετικής έρευνας που δημοσιεύτηκε στο Journal of School Health βρήκε ότι 35 τοις εκατό των νέων ήρθαν σε επαφή με υπηρεσίες διανοητικής υγείας «μόνο σε ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο», βάσει δεδομένων από μια έρευνα από το 2012 έως το 2015 με όνομα «Εθνική έρευνα στην χρήση φαρμάκων και υγεία».

«Κοινοί λόγοι για την χρήση υπηρεσιών σε εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις ήταν προβλήματα με το σχολείο, φίλους, και οικογενειακά μέλη», είπαν οι ερευνητές.

Όσον αφορά το πόση σωματική κίνηση είχαν τα παιδιά, περίπου 62 τοις εκατό των γονέων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είπαν ότι τα παιδιά τους είχαν λιγότερη κίνηση σε σχέση με πριν την πανδημία. Σχεδόν 30 τοις εκατό των γονέων παιδιών που πήγαιναν στο σχολείο καθημερινά είπαν ότι τα παιδιά τους είχαν λιγότερη κίνηση. Επιπλέον, γονείς εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είπαν στο CDC ότι τα παιδιά τους περνούσαν λιγότερο χρόνο έξω από ό,τι πριν (58 τοις εκατό), σε σύγκριση με 27,4 τοις εκατό των γονέων με παιδιά που λάμβαναν κατά πρόσωπο εκπαίδευση.

Γονείς επίσης ανέφεραν στοιχεία για την διανοητική και συναισθηματική υγεία των ίδιων, όπως ανησυχίες για δυσκολίες σε υπηρεσίες φροντίδας παιδιών και για εργασιακή σταθερότητα.

Οι ερευνητές είπαν ότι γονείς εξ αποστάσεως εκπαίδευσης «ανέφεραν συχνότερα δυσκολίες των ίδιων όπως κακή συναισθηματική κατάσταση, δυσκολία στον ύπνο, απώλεια εργασίας, ανησυχία για εργασιακή σταθερότητα, προκλήσεις στις υπηρεσίες φροντίδας παιδιών, και προκλήσεις που προκύπτουν από τον συνδυασμό εργασίας και φροντίδας των παιδιών, σε σχέση με γονείς τα παιδιά των οποίων λάμβαναν κατά πρόσωπο εκπαίδευση στο σχολείο.»

Επιπλέον, γονείς με παιδιά που λάμβαναν υβριδική εκπαίδευση (συνδυασμό) επίσης «ανέφεραν δυσαρμονία μεταξύ της εργασίας και παροχής φροντίδας για το παιδί και απώλεια εργασίας συχνότερα από τους γονείς με παιδιά που λάμβαναν κατά πρόσωπο εκπαίδευση.»

Κάποιοι από τους περιορισμούς των ευρημάτων είναι ένα μικρό δείγμα και το ποσοστό απάντησης, που πιθανώς επηρεάζουν το πόσο μπορούν να γενικευτούν για τον πληθυσμό ως όλο, και ότι τα αποτελέσματα δεν αντιπροσωπεύουν όλα τα παιδιά ηλικίας 5 έως 12.

Περισσότερα σχολεία ανά την χώρα δέχονται πλέον μαθητές πέντε μέρες ανά εβδομάδα σε κατά πρόσωπο εκπαίδευση, ενώ ακόμα παρέχουν διαδικτυακή εκπαίδευση για μαθητές που θέλουν να συνεχίσουν σε αυτό το μοντέλο.

 

Ακολουθήστε μας στο Telegram @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο Facebook @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο SafeChat @epochtimesgreece

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε