Κυριακή, 27 Ιούλ, 2025
Η Ford προσφέρει βόλτες με το Bronco Sport του 2022 σε μια δοκιμαστική πίστα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο στο συνεδριακό κέντρο McCormick Place, στις 10 Φεβρουαρίου 2022. Scott Olson/Getty Images

Περισσότερα από 70.000 SUV Ford ανακαλούνται στον Καναδά λόγω κινδύνου πυρκαγιάς στον κινητήρα

Η Ford πρόσθεσε το Ford Bronco του 2024 σε μια αυξανόμενη λίστα ανακληθέντων οχημάτων λόγω κινδύνου κινητήρα που θα μπορούσε να προκαλέσει πυρκαγιά στα οχήματα.

Η νέα ανάκληση ισχύει μόνο για το Ford Bronco με κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων, σύμφωνα με την ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στις 14 Ιουλίου από την Transport Canada. Προηγούμενες ανακλήσεις εκδόθηκαν τον Μάρτιο για οχήματα Ford Bronco Sport από το 2021 έως το 2023, καθώς και για μοντέλα Escape από το 2020 έως το 2022. Συνολικά, 70.618 οχήματα έχουν ανακληθεί λόγω του προβλήματος. «Σε ορισμένα οχήματα, ένα μπεκ ψεκασμού καυσίμου μπορεί να σπάσει. Εάν συμβεί αυτό, το καύσιμο θα μπορούσε να διαρρεύσει στο χώρο του κινητήρα», ανέφερε η Transport Canada στην ανακοίνωση ανάκλησης, προσθέτοντας ότι οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν μέσω ταχυδρομείου, και μετά οι μηχανικοί σε μια αντιπροσωπεία της Ford μπορούν να κάνουν μια ενημέρωση στο όχημα για να ελέγξουν εάν υπάρχουν προβλήματα με τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου.

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων ενημερώνονται ότι όταν μια «τελική επισκευή είναι διαθέσιμη, θα πρέπει να επιστρέψουν σε μια αντιπροσωπεία», αλλά η Ford δήλωσε ότι η τελική λύση για το πρόβλημα πίσω από αυτήν την ανάκληση βρίσκεται ακόμη «υπό ανάπτυξη».

Oil-painting-ntdtv

Μια άλλη ανάκληση της Ford νωρίτερα αυτόν τον μήνα αφορούσε 107.534 οχήματα Ford λόγω πιθανού προβλήματος στην αντλία καυσίμου που θα μπορούσε να προκαλέσει συγκρούσεις.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρόμοια προβλήματα έχουν οδηγήσει σε μαζικές ανακλήσεις οχημάτων Ford, με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ να ανακοινώνει την ανάκληση περισσότερων από 694.000 οχημάτων Ford Bronco και Ford Escape με πιθανώς ελαττωματικά μπεκ ψεκασμού καυσίμου στις 15 Ιουλίου.

Σε απάντηση της 16ης Ιουλίου στην ανάκληση, ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Κουμάρ Γκαλότρα, δήλωσε ότι η Ford έχει «αυξήσει σημαντικά τις δοκιμές έως ότου αποτύχουν τα κρίσιμα συστήματα» και «έχει υπερδιπλασιάσει την ομάδα εμπειρογνωμόνων ασφαλείας και τεχνικών» τα τελευταία δύο χρόνια.
Σύμφωνα με τον Γκαλότρα, η Ford εξελίσσει το λογισμικό της στα οχήματά της και, ως αποτέλεσμα, έχει «αυξήσει δραματικά τις δοκιμές σε όλα τα νέα προϊόντα».

«Εφαρμόζοντας αυτά τα νέα πρότυπα, μπορούμε και εντοπίζουμε προβλήματα που υπάρχουν σε προηγούμενα έτη μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν έχουν καν αναφερθεί», δήλωσε ο Γκαλότρα. «Δεν θα εγκαταλείψουμε την ευθύνη μας απέναντι σε όλους τους πελάτες μας, όχι μόνο σε εκείνους που αγοράζουν νέα οχήματα. Πιστεύουμε ότι αυτή η προσέγγιση θα οδηγήσει σε συστηματική και διαρκή θετική αλλαγή και θα μας βοηθήσει να φτάσουμε σε επίπεδα παγκόσμιας κλάσης όσον αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια και την ικανοποίηση των πελατών».

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε