Πέμπτη, 25 Απρ, 2024
Σειρές από τα νέα ηλεκτρικά οχήματα Tesla Model 3 φαίνονται στο Ρίτσμοντ της Καλιφόρνιας, στις 22 Ιουνίου 2018. (Stephen Lam/Reuters)

Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι δεν αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκαλύπτεται σε νέα έρευνα

Μια έρευνα ανακάλυψε ότι η υλικοτεχνική υποδομή φόρτισης είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν ηλεκτρικά οχήματα.

Το Consumer Reports, το οποίο δήλωσε ότι πραγματοποίησε έρευνα σε περίπου 8.000 Αμερικανούς, διαπίστωσε ότι το 61% δήλωσε ότι δεν θα επιδίωκε να αποκτήσει ένα ηλεκτρικό όχημα λόγω της υλικοτεχνικής υποδομής φόρτισης, ενώ το 55% ανέφερε τον αριθμό των χιλιομέτρων που μπορεί να διανύσει ένα όχημα ανά φόρτιση. Ένα άλλο 52 τοις εκατό δήλωσε ότι το κόστος αγοράς και συντήρησης ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι απαγορευτικό.

Ένα άλλο 46 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν έχει ακούσει για οικονομικά κίνητρα που είναι διαθέσιμα για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων.

«Διαπιστώσαμε ότι το 14 τοις εκατό των Αμερικανών οδηγών δηλώνουν ότι θα αγόραζαν ή θα χρηματοδοτούσαν “σίγουρα” ένα μόνο ηλεκτρικό όχημα αν αγόραζαν σήμερα ένα όχημα», δήλωσε το Consumer Reports. «Αυτό είναι αισθητά υψηλότερο από το 4 τοις εκατό που δήλωσε το ίδιο σε μια εθνικά αντιπροσωπευτική έρευνα του 2020 από την CR σε 3.392 πιστοποιημένους οδηγούς των ΗΠΑ».

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Kelly Blue Book, η μέση τιμή ενός νέου ηλεκτρικού οχήματος κυμαίνεται περίπου στα 56.000 δολάρια. Αντίθετα, η μέση τιμή ενός νέου compact ήταν περίπου 25.000 δολάρια περίπου την ίδια περίοδο. Η μέση τιμή ενός νέου, μη ηλεκτρικού SUV ήταν 34.000 δολάρια, ενώ η ηλεκτρική έκδοση ήταν σχεδόν 45.000 δολάρια.

Εν τω μεταξύ, μια πρόσφατη έκθεση της εταιρείας ανάλυσης δεδομένων και παροχής συμβουλών J.D. Power, ωστόσο, διαπίστωσε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα και τα plug-in υβριδικά μπορεί να έχουν περισσότερα προβλήματα από ό,τι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ενώ τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης είχαν κατά μέσο όρο 175 προβλήματα ανά 100 οχήματα, το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 239 μεταξύ των plug-in υβριδικών και 240 μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων, αναφέρεται σε δελτίο τύπου της 28ης Ιουνίου για τη μελέτη J.D. Power 2022 U.S. Initial Quality Study. Οι χαμηλότερες βαθμολογίες αντιπροσώπευαν οχήματα υψηλότερης ποιότητας.

Τα μοντέλα της Tesla, τα οποία συμπεριλήφθηκαν για πρώτη φορά στον υπολογισμό του κλάδου, είχαν κατά μέσο όρο 226 προβλήματα ανά 100 οχήματα, σύμφωνα με την έκθεση.

«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να λανσάρουν οχήματα που είναι όλο και πιο πολύπλοκα τεχνολογικά σε μια εποχή κατά την οποία υπήρξαν πολλές ελλείψεις σε κρίσιμα εξαρτήματα για την υποστήριξή τους», δήλωσε ο Ντέιβιντ Αμοντέο, διευθυντής της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας της J.D. Power, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.

Εν μέσω των αυξημένων τιμών της βενζίνης, οι αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου συνέχισαν να προτείνουν στους Αμερικανούς να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καθώς οι Ρεπουμπλικάνοι κατηγορούν τις πολιτικές της κυβέρνησης Μπάιντεν για την εκτίναξη των τιμών.

Στα μέσα Ιουνίου, η υπουργός Ενέργειας Τζένιφερ Γκράνχολμ πρότεινε ότι οι Αμερικανοί μπορούν να αντιμετωπίσουν τα 5 δολάρια ανά γαλόνι βενζίνης εγκαταλείποντας έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης υπέρ ενός ηλεκτρικού.

«Αν γεμίζατε το EV [ηλεκτρικό όχημα] και γεμίζατε το ρεζερβουάρ σας με βενζίνη, θα εξοικονομούσατε 60 δολάρια ανά γέμισμα πηγαίνοντας με ηλεκτρικό αντί να χρησιμοποιείτε βενζίνη, αλλά είναι μια πολύ πειστική υπόθεση», είπε σε ένα απόσπασμα που κυκλοφόρησε από τους Ρεπουμπλικάνους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις 14 Ιουνίου. «Αλλά και πάλι, θέλουμε να μειώσουμε την τιμή στο σημείο αγοράς».

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

Σχολιάστε