Δευτέρα, 08 Μαρ, 2021
Το σήμα του YouTube σε τάμπλετ στο Παρίσι, 4 Δεκ. 2012. (Lionel Bonaventure/AFP/Getty Images)

Το YouTube διαγράφει τμήμα των «Δεν μου αρέσει» από βίντεο του Μπάιντεν, λέει ότι ήταν σπαμ

Εγγραφή στο Newsletter της Epoch Times

Το YouTube διέγραψε χιλιάδες σημάνσεις «Δεν μου αρέσει» από βίντεο στο επίσημο κανάλι του Λευκού Οίκου του Αμερικανού προέδρου Τζο Μπάιντεν. Η εταιρεία είπε ότι ήταν μέρος των κανονικών προσπαθειών της να αφαιρεί συμμετοχή που θεωρεί μη αυθεντική.

Άνθρωποι στην πλατφόρμα είδαν ότι οι σημάνσεις «Δεν μου αρέσει» εξαφανίζονταν ανά χιλιάδες από αρκετά βίντεο του Λευκού Οίκου και άρχισαν να αναρτούν στιγμιότυπα πριν και μετά σε κοινωνικά μέσα λίγο αφότου η νέα διοίκηση ανέλαβε το κανάλι και δημοσίευσε τα πρώτα βίντεο.

Τα στιγμιότυπα δείχνουν ότι ένα σύνολο τουλάχιστον 16.000 σημάνσεων «δεν μου αρέσει» είχε αφαιρεθεί από τουλάχιστον τρία βίντεο. Ακόμα και μετά τις αλλαγές, τα πέντε βίντεο στο κανάλι είχαν περίπου 14.000 «μου αρέσει» συνολικά έναντι σχεδόν 60.000 «δεν μου αρέσει» έως τις 3:30 μ.μ. Στις 21 Ιανουαρίου.

Σε απάντηση σε στιγμιότυπο ενός βίντεο, το Youtube είπε στην Epoch Times ότι επιβλέπει την συμμετοχή χρηστών στον ιστότοπο για να εντοπίζει και να αφαιρεί δραστηριότητα που θεωρεί σπαμ ώστε μόνο δραστηριότητα που θεωρεί φυσική παραμένει. Ο μηχανισμός δούλεψε όπως έπρεπε στα βίντεο του Μπάιντεν, δήλωσε η εταιρεία.

«Τo Youtube αφαιρεί τακτικά σημάνσεις σπαμ από τα βίντεο που βλέπετε», δήλωσε η εταιρεία σε ένα τουίτ του 2019. «Μπορεί να χρειαστούν έως και 48 ώρες για την ενημέρωση των αριθμών.»

Δεν είναι σαφές πως το YouTube διακρίνει μεταξύ αυθεντικής και μη αυθεντικής δραστηριότητας. Η εταιρεία δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για περισσότερες λεπτομέρειες.

Το YouTube και ο ιδιοκτήτης του, Google, έχουν από καιρό αντιμετωπίσει κατηγορίες πολιτικής μεροληψίας. Οι εταιρείες είπαν ότι τα προϊόντα τους αναπτύχθηκαν και λειτουργούν ως πολιτικά ουδέτερα, αλλά μαρτυρίες εργαζομένων και διαρροές εγγράφων υποδεικνύουν ότι οι εταιρείες πραγματικά βάζουν την πολιτική προτίμησή τους μέσα στα προϊόντα τους.

Η Google άλλαξε εκατομμύρια ψήφους στις προεδρικές εκλογές της 3ης Νοεμβρίου 2020 προωθώντας την πολιτική ατζέντα της στους χρήστες της, σύμφωνα με έρευνα του ψυχολόγου Ρόμπερτ Έπστιν, που συνέθεσε μια ομάδα πάνω από 700 ψηφοφόρων για να παρατηρεί τι αποτελέσματα λάμβαναν από διαύλους πληροφορίας όπως αποτελέσματα αναζήτησης, υπενθυμίσεις, προτάσεις αναζήτησης, και ροές ειδήσεων πριν από τις εκλογές.

Μετά το πέρας των εκλογών, το YouTube απαγόρευσε περιεχόμενο που έλεγε ότι οι εκλογές εκλάπησαν μέσω απάτης, ισχυρισμό που υποστήριξε ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ και πολλοί άλλοι. Ο ισχυρισμός δεν αποδείχθηκε σε δικαστήριο, αν και υποστηρίζεται από ένα σημαντικό σώμα στοιχείων, όπως εκατοντάδες ένορκες καταθέσεις και αναλύσεις στατιστικών ανωμαλιών.

Οι Google και YouTube είναι οι πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες του κόσμου, σύμφωνα με κατάταξη του Alexa. Πολιτικοί και από τα δύο κόμματα έχουν εγείρει ανησυχίες για την μαζική δύναμη που έχει η Google και κάποιοι άλλοι τεχνολογικοί γίγαντες.

Ακολουθήστε μας στο Telegram @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο Facebook @epochtimesgreece
Ακολουθήστε μας στο SafeChat @epochtimesgreece

 

 

 

Πως μπορείτε να μας βοηθήσετε ώστε να συνεχίσουμε να σας κρατάμε ενημερωμένους

Ποιος είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθειά σας για την χρηματοδότηση του ερευνητικού ρεπορτάζ μας; Επειδή είμαστε ένας ανεξάρτητος οργανισμός ειδήσεων που δεν επηρεάζεται από καμία κυβέρνηση, εταιρεία ή πολιτικό κόμμα. Από την ημέρα που ξεκινήσαμε, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με προσπάθειες αποσιώπησης της αλήθειας κυρίως από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Αλλά δεν θα λυγίσουμε. Η ελληνική έκδοση της Epoch Times βασίζεται ολοκληρωτικά στις γενναιόδωρες συνεισφορές σας για να διατηρήσει την παραδοσιακή δημοσιογραφία ζωντανή και υγιή στην Ελληνική γλώσσα. Μαζί, μπορούμε να συνεχίσουμε να διαδίδουμε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σχολιάστε